مهدوى‌کيا در جلسه‌ معارفه: از حضور در فرانکفورت‌ خوشحالم‌

اينتراخت‌ فرانکفورت‌ صبح‌ روز شنبه‌ در يک‌ نشست‌ خبرى‌ سومين‌ خريد فصلش‌ را به‌ هواداران‌ و رسانه‌ها معرفى‌ کرد. سايت‌ اين‌ باشگاه‌ در گزارش‌ اين‌ نشست‌ خبرى‌ نوشت: پس‌ از يونيشى‌ ايناموتو (گالاتاسراي) و کرسوليو بيجيج‌ (تيم‌ جوانان‌ اينتراخت) محبوب‌ترين‌ تيم‌ شهر فرانکفورت‌ با سومين‌ بازيکن‌ تازه‌وارد خود قرارداد امضا کرد.
هريبرت‌ بروفهاگن، رئيس‌ باشگاه‌ در اين‌ نشست‌ از اينکه‌ بازيکن‌ مورد علاقه‌ فريدهلم‌ فونکل‌ به‌ «هسن» آمده‌ است، ابراز خوشحالى‌ کرد.
مهدى‌ پس‌ از 7 سال‌ حضور در هامبورگ، از حضور در شهرى‌ جديد و تيمى‌ تازه‌ که‌ در آن‌ با دو بازيکن‌ به‌ خوبى‌ دوست‌ و آشناست، شادمان‌ بود. مهدي، تاکاهارا را هم‌اتاق‌ هميشگى‌اش‌ در هامبورگ‌ خواند و آلکس‌ ماير را جوانى‌ دوست‌داشتنى‌ از زمان‌ حضورش‌ در هامبورگ‌ دانست‌ و گفت‌ خاطره‌هايى‌ از او در زمان‌ بازى‌ براى‌HSV به‌ همراه‌ دارد.
مهدوى‌کيا از حضور در شهر فرانکفورت‌ و ورزشگاه‌ اختصاصى‌ اين‌ تيم‌ ابراز شادمانى‌ کرد. او آمدنش‌ به‌ فرانکفورت‌ را تصميمى‌ به‌ نفع‌ خانواده‌اش‌ (و البته‌ عسل‌ دختر 8 ساله‌اش‌ که‌ بايد در آلمان‌ به‌ مدرسه‌ برود) خواند و گفت: براى‌ رضايت‌ خاطر آنها بايد در آلمان‌ بمانم‌ و از پيشنهادهاى‌ مالى‌ جالبى‌ که‌ از اسپانيا، روسيه‌ و کشورهاى‌ عربى‌ حوزه‌ خليج‌فارس‌ دارم، چشم‌ بپوشم.
مهدوى‌کيا ادامه‌ داد: مى‌کوشم‌ به‌ خوبى‌ کار کنم‌ و با آمادگى‌ کامل‌ به‌ آلمان‌ برگردم‌ و اينتراخت‌ را در هدفش‌ که‌ تثبيت‌ در بوندس‌ليگاست، يارى‌ کنم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com