فكري: استقلال به حال خود رها شده است

خبرگزاري فارس: كاپيتان تيم استقلال گفت: نمي‌دانم چرا در حساس‌ترين شرايط، باشگاه به حال خود رها شده و اعضاي هيئت مديره انتخاب نمي‌شوند.

محمود فكري از شرايط نابه‌سامان باشگاه ناراحت است.
او در اين خصوص به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: بازيكنان در حال استراحت هستند و ظاهرا خبري هم در باشگاه نيست. همه منتظر اعلام اسامي اعضاي هيئت مديره باشگاه هستند و در واقع، اين مهم‌ترين مشكل كنوني استقلال است.
وي ادامه داد: بعد از مشخص شدن هيئت مديره، مديرعامل حكم خواهد گرفت و او سرمربي تيم را انتخاب مي‌كند و سپس، برنامه‌هاي ديگرش را اجرا خواهد كرد. نمي‌دانم چرا معطل مي‌كنند و منتظرند چه اتفاقي رخ بدهد تا اعضاي هيئت مديره تعيين و اعلام شود؟
فكري افزود: متاسفانه طرفداران هم اين روزها را فراموش مي‌كنند؛ روزهايي كه تيم خوب بسته نمي‌شود و مديرعامل نداريم و همه چيز به حال خود رها شده است. آنها فقط روزهاي مسابقه را مي‌بييند. اكنون تيم بايد بسته شود.
كاپيتان استقلال در خصوص شايعات منتشره مبني بر كنار گذاشتن او از استقلال و خداحافظي اجباري، اظهار داشت: در اين روزهاي بي‌خبري كه فوتبال تعطيل است، شايد انتشار چنين شايعاتي جالب باشد. به همين دليل، اينگونه اخبار را منتشر مي‌كنند؛ ولي متاسفانه به مسائل مهم پرداخته نمي‌شود؛ در حاليكه با نوشتن چنين مطالبي صفحات زيادي از روزنامه ها را مي‌توان پر كرد. مسائلي مثل خداحافظي فكري يا جدايي و ماندن او در استقلال، چندان مهم نيست؛ مهم مسائل مديريتي و كلي باشگاه است.
وي ادامه داد: از دوستان خبرنگار مي‌خواهيم چوب لاي چرخ باشگاه نگذارند و به كمك اين تيم بيايند. چرا مطبوعات نمي‌پرسند چه زماني هيئت مديره مشخص مي‌شود؟
اين بازيكن گفت: جو باشگاه خراب است. بهتر است آن را خراب‌تر نكنيم و تيشه به ريشه استقلال نزنيم. هر چه پرسپوليس و استقلال ضربه بخورند، به ضرر فوتبال و مطبوعات است. بهتر است كمك كنند تا استقلال و پرسپوليس به جايگاه واقعي خود برسند يا حداقل به صورت دست و پا شكسته به كارشان ادامه دهند.
فكري در خصوص مشكلات مالي بازيكنان اظهار داشت: حدود يك سوم طلب بازيكنان از فصل قبل باقي مانده است؛ اما تا زمانيكه مدير عامل مشخص نشود، نمي‌توانيم از باشگاه طلبمان را دريافت كنيم. مگر از كارمند باشگاه مي‌توانيم درخواست دريافت پول كنيم؟
محمود فكري در مورد اينكه قصد خداحافظي از فوتبال را دارد يا خير، عنوان كرد: بارها گفته‌ام كه مي‌خواهم بازي كنم؛ اما برخي انگار چشمان خود را بسته‌اند و گوش هايشان را گرفته‌اند و باز هم درباره خداحافظي من مطلب مي‌نويسند.
وي ادامه داد: خيلي از باشگاه‌ها به فكر مسائل خودشان نيستند. در حال برنامه ريزي براي تضعيف رقبا هستند و دوست دارند به اين ترتيب، 4 رقيب كمتر داشته باشند تا در راه رسيدن به هدفشان مشكلات كمتري داشته باشند. آنها استقلال و پرسپوليس را درگير مسائل حاشيه‌اي مي‌كنند تا خودشان به برنامه‌هايشان برسند.
وي افزود: هيچ كس به فكر اين دو باشگاه نيست و ما بازيكنان، بايد جوابگوي مردم باشيم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com