حجازي : قرار نيست امسال قهرمان شويم


 

images/20070629/HEJAZI.jpg

 
: سرمربي جديد استقلال از امروز کارش را براي فصل آينده آغاز مي کند. از روزي که فتح الله زاده به استقلال آمد ، مي شد حدس زد که مربي اين فصل چه کسي است.
حجازي که چهارشنبه شب نظر موافق هيات مديره باشگاه را گرفت ، از امروز برنامه هاي خود را براي فصل آينده شروع مي کند.اگر صمد مرفاوي موافقت کند، همراه صادق ورمزيار کمکهاي حجازي خواهند بود ولي در صورت تمايل نداشتن سرمربي فصل قبل براي همکاري با حجازي ، گزينه ديگري مطرح مي شود که شايد آن گزينه رضا احدي باشد. اين که مرفاوي مي پذيرد با حجازي همکاري کند يا خير، پرسشي است که روزهاي اين هفته پاسخ آن را خواهند داد. حسين تراب پور که در زمان حضور حجازي در استقلال رشت ، دروازه بان اين تيم بود ، مربي دروازه بان ها و دکتر بهمني به عنوان بدنساز و دکتر نوروزي هم پزشک استقلال خواهند بود.حجازي در گفتگو با ايسنا اعلام کرد: دوست دارم همه بازيکنان تيم را براي فصل آينده نگه دارم ، مگر آن که خودشان بخواهند از تيم بروند.اين حرف حجازي به معناي آن است که مي داند چند بازيکن با آمدن او از تيم خواهند رفت.
سرمربي جديد استقلال از برنامه اي حرف زده است که راه قهرماني را در سال اول نشان نمي دهد: من قول قهرماني نداده ام و قرار نيست در سال اول حضورم در اين تيم قهرمان شوم اما در سال دوم تلاش مي کنيم به اهدافمان برسيم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com