امير قلعه‌نويي:
لژيونرها براي چين تايپه هم دعوت مي‌شوند
ميرزاپور عملكرد خوبي داشت
تيم ملي در تورنمنت ال جي شركت مي‌كند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: لژيونرها براي بازي چين و تايپه هم دعوت خواهند شد.

امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: تيم ملي در برابر سوريه بازي زيبا، هدفمند و خوبي را به نمايش گذاشت. بازيكنان با عملكرد هجومي و فني خود حريف را غافلگير كرده بودند.

وي تصريح كرد: سيستم بازي تيم ملي در كليه ديدارها هجومي است. تيم بايد باور كند كه تحت هر شرايطي بازي خودش را انجام دهد.

قلعه‌نويي تصريح كرد: در تمام شرايط بايد هدف اول حمايت از تيم ملي باشد؛ تيمي كه مورد حمايت كامل باشد, هميشه روحيه‌ي انجام بازي‌هاي خوب و زيبا را خواهد داشت. در شرايط كنوني نيز بايد از تيم ملي حمايت شود تا تيم بتواند به اهدافش دست يابد.

وي گفت: قلعه‌نويي هم مانند همه‌ي مربيان مدتي در تيم ملي خواهد بود و تنها اين تيم ملي است كه هميشه مي‌ماند. بايد همه براي فراهم شدن شرايط سربلندي تيم ملي تلاش كنيم تا به آنچه كه خواسته و حق ما است, دست يابيم.

سرمربي تيم ملي با اشاره به عملكرد دروازه‌بان تيم ملي در دو ديدار كره‌ و سوريه تصريح كرد: ميرزاپور خوب كار كرده او روحيه‌اش را به دست آورده است. من چند جلسه با وي صحبت كرده‌ام و در حال حاضر از آمادگي خوبي برخوردار است.

وي اظهار كرد: تيم ملي پيش از بازي چين تايپه در تورنمنت ال جي شركت خواهد كرد. از حضور لژيونرها نيز در اين تورنمنت و بازي چين تايپه نيز استفاده خواهيم كرد.

قلعه‌نويي تاكيد كرد: تيم ملي در شرايط كنوني هيچ مشكلي ندارد و تمام شرايط ايده‌ال است. اميدوارم كه با اقتدار كامل به عنوان صدرنشين به مرحله‌ي بعدي جام ملت‌ها صعود كنيم.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi