انصراف بختيازي زاده از حضور در تيم ملي؛
امير قلعه‌نويي: به آينده اميدوارم
روي باقري حساب ويژه‌اي باز كرده بودم
غيبت ميرزاپور به دليل مصدوميت است

سرويس: ورزشي - فوتبال
1385/05/03
07-25-2006
14:54:01
8505-01889 : کد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي جوان تيم ملي فوتبال ايران با خوشبيني بسيار از آينده‌ي تيم ملي صحبت مي‌كند. او باور دارد كه با تكيه بر جوانان،‌ تيم ملي بيست و پنجم مرداد «فوتبال ايراني» را همراه با نتيجه‌اي خوب ارايه خواهد داد.

امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با انگيزه‌اي كه هم در كادر فني و هم در بازيكنان مي‌بينم به آينده بسيار اميدوارم و واقعا جوانان ما به ويژه آنهايي كه كمتر بازي به آنها رسيده با انگيزه‌ي بسيار بالايي تمرين مي‌كنند و اين مساله موجب شده كه با خوشبيني بسيار به آينده نگاه كنم.

وي افزود: شرايط بسيار خوب و ايده‌آلي در اردوي تيم ملي حكمفرما است، تنها يكي‌، دو مشكل كوچك پيش روي ما قرار دارد و اميدواريم اين دو مشكل تا هفته‌ي ديگر حل شود.

قلعه‌نويي با اشاره به غيبت بازيكنان لژيونر در تيم ملي، گفت: روابط بين‌الملل فدراسيون بايد پيگير اين مساله باشد. ما براي حضور لژيونرها در تيم ملي دو بحث داريم. يكي اين كه باشگاه‌هاي آنها بر اساس قانون مي‌توانند به بازيكنانشان اجازه‌ي حضور در تمرينات تيم‌هاي ملي را بدهند يا تصميمي خلاف بر آن بگيرند و ديگري اين كه آنها بر اساس قانون بايد هفتاد و دو ساعت پيش از بازي‌هاي ملي به تيم‌هايشان بازگردند.

قلعه‌نويي با اشاره به تغييرات در فدراسيون فوتبال و كادر فني، گفت: اميدوارم كه با گذشت زمان و نوع تمرينات اين فاصله‌اي كه ايجاد شده به حداقل برسد. من شرايط را به طور كامل ايده‌آل مي‌بينم و باور دارم كه بيست و پنجم مرداد فوتبال ايراني را توام با نتيجه‌اي خوب ارايه خواهيم داد.

وي آسيب ديدگي چند بازيكن تيم ملي را يكي ديگر از مشكلات عنوان كرد و افزود: سه ماه ليگ تعطيل بوده و ما بعد از اين سه ماه مجبوريم كه با توجه به زمان كمي كه در اختيار داريم هم كار بدني كنيم، هم كار روحي و هم كار تاكتيكي. به نظر من اين براي نخستين بار در تاريخ است كه تيم ملي يك كشور پس از سه ماه تعطيلي فوتبال داخلي بايد درمسابقاتي بين‌المللي شركت كند. كار سختي را پيش رو داريم با انگيزه‌ي كادر فني و بازيكنان، هر چيزي ممكن است.

سرمربي تيم ملي در ادامه‌ي گفت‌وگوي خود با خبرنگار ايسنا به نام‌هايي كه اين روزها براي انجام بازي دوستانه با تيم ملي مطرح مي‌شود اشاره كرد وگفت: تا اين لحظه اسم تيم خاصي را نديده‌ام اما، با توجه به برنامه، سيزدهم و نوزدهم مرداد دو بازي دوستانه خواهيم داشت كه احتمال دارد نوزدهم به هفدهم تغيير يابد.

قلعه‌نويي درباره‌ي غيبت سهراب بختياري‌زاده و ابراهيم ميرزاپور در تمرينات تيم ملي، به ايسنا گفت: به احتمال زياد بختياري‌زاده از حضور در تيم ملي انصراف خواهد داد اما، با من در اين مورد صحبتي نكرده، ضمن آن كه غيبت ميرزاپور به دليل مصدوميتش است.

قلعه‌نويي درباره‌ي خداحافظي كريم باقري از بازي‌هاي تيم ملي، گفت: ما روي باقري حساب ويژه‌اي باز كرده بوديم و من خودم هم با او تلفني صحبت كردم و در آن تماس نگفت كه به تيم ملي بازنمي‌گردد اما، اين كه او جا را براي جوان‌ترها باز كرد، حتما كار خوبي بوده است.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved