" علي پروين ": خاطراتي از تيم پيكان دارم

سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت خاطراتي خوشي از حضورم در باشگاه پيكان دارم.

"علي پروين " كه روز گذشته با حضور در ورزشگاه ايران خودرو از نزديك ديدار تيم‌هاي پيكان تهران و صنعت نفت آبادان را مشاهده كرد ، روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اين مطلب را عنوان كرد.

وي درباره احتمال همكاري‌اش با مديران باشگاه پيكان تصريح كرد تيم پيكان تيم دوران جواني من است و من خاطرات خوبي از اين تيم دارم و شايد شرايطي فراهم شود تا خاطرات دوران گذشته را در پيكان تكرار كنم .

وي در ادامه اظهارداشت فصل قبل از سوي مديران وقت باشگاه پيكان براي حضور در اين مجموعه و قبول مسووليت فني تيم فوتبال پيكان مذاكراتي داشتيم كه با رفتن من به تيم پرسپوليس منتفي شد.

" پروين " با اشاره به امكانات ، تاسيسات ، تماشاگران و علاقه‌مندان تيم پيكان گفت اين تيم با اين همه امكانات مي‌تواند يكي از قطب‌هاي فوتبال ايران باشد.

وي درباره ديدار تيم‌هاي پيكان و صنعت نفت اظهارداشت زمين ناهموار باشگاه پيكان اجازه نداد بازيكنان دو تيم از توانايي‌هاي فني خود بطور كامل استفاده كنند البته تيم پيكان نسبت به ميهمان خود موقعيت‌هاي بهتري براي رسيدن به گل و نهايتا پيروزي داشت كه به خاطر خرابي زمين چمن و استرس بازيكنان ، اين تيم به نتيجه نرسيد.

سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران درباره كادر رهبري و بازيكنان تيم فوتبال پيكان گفت فرهاد كاظمي از مربيان توانمند و كار بلدي است و تيم خوبي را درست كرده است ،ولي كار با بازيكنان جوان دير نتيجه مي‌دهد و اين واقعيت باب ميل مديران نتيجه‌گرا نخواهدبود.

 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved