محمدرضاپهلوان در گفت وگو با ايلنا:
بهترين دوره ليگ را برگزار كرديم
18 تيمي شدن ليگ برتر شايعه است
كار مهدوي‌‏كيا خلاف عرف و شرع نبوده است

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير فدراسيون فوتبال كشورمان گفت: پنجمين دوره رقابت‌‏هاي ليگ برتر با برنامه‌‏ريزي مطلوب و نظارت صحيح از كيفيت بالاتري نسبت به دوره‌‏هاي گذشته برخوردار بود.

"محمدرضا پهلوان" در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاري كار ايران(ايلنا) تصريح كرد: با وجود اينكه در تقويم ورزشي ليگ امسال مسابقات تداركاتي و رسمي تيم ملي را هم گنجانده بوديم، اما باز هم شاهد برگزاري منظم رقابتهاي ليگ برتر بوديم و حتي كيفيت برگزاري اين مسابقات بيشتر از چهار دوره گذشته بود.
وي ادامه داد: برنامه‌‏ريزي مطلوب و نظارت صحيح سبب شد تا حتي در تمام مسابقات انضباط بيشتري را شاهد باشيم و در نهايت با دقت ، نظارت و هدايت لازم اعضاي فدراسيون و باشگاه‌‏هاي سر موعد مقرر مسابقات را به پايان رسانديم.
پهلوان با رد شايعه 18 تيمي شدن ليگ برتر، تصريح كرد: ما ظرفيت برگزاري مسابقات ليگ برتر با تعداد بيشتر از 16 تيم را نداريم چون اضافه شدن تعداد تيم‌‏ها پشتيباني بيشتر مي‌‏خواهد كه ما امكانش را نداريم.
وي در خصوص برنامه‌‏هاي تيم ملي پيش از حضور در جام جهاني،گفت: همه چيز طبق برنامه پيش مي‌‏رود و برخلاف تصور عده‌‏اي تيم ملي ما از برنامه‌‏هاي در نظر گرفته شده عقب نيست، دو بازي تداركاتي هم در پيش است و مشكلي وجود ندارد.
دبير فدراسيون فوتبال در خصوص مشكل مهدي مهدوي كيا و تاثير آن در روحيه تيم ملي در اين مقطع خاطر نشان كرد: به نظر ما مهدوي كيا كار خلاف عرف و شرعي را انجام نداده است و از نظر فدراسيون مشكلي وجود ندارد كه بخواهد در روحيه تيم ملي تاثير بگذارد.
وي در مورد قهرماني تيم فوتبال استقلال و حضور پر تعدادتماشاگران در استاديوم آزادي گفت: استقلال و پرسپوليس بايد استحقاق قهرماني را هم داشته باشند تا پس از آن به حضور تماشاگران انديشيد در هر حال تيم‌‏هاي پر طرفدار با حضور تماشاگرانشان به پوياي فوتبال كمك مي‌‏كنند.

 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved