نام ایستگاه پایانی لیگ برتر

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال كشورمان هفته پایانی لیگ برتر را «هفته ملی فناوری هسته‌ای و تقدیر و تشكر از دانشمندان هسته‌ای ایران» نامگذاری كرد.

به گزارش ایلنا، به دنبال موفقیت دانشمندان كشورمان در خصوص دستیابی به فناوری نوین و پیوستن جمهوری اسلامی ایران به باشگاه اتمی جهان، سازمان لیگ اعلام كرد آخرین هفته لیگ برتر هفته سی‌ام به هفته ملی فناوری هسته‌ای و تقدیر و تشكر از دانشمندان هسته‌ای ایران نامگذاری می‌شود.

خبر دیگر از فوتبال این‌كه یك تهدید جدی گستره لیگ حرفه‌ای را در سال آینده با خطر مواجه كرده است. اگر دو تیم تهرانی پیكان و هما كه در مسابقات لیگ دسته اول در كورس صعود به مسابقات لیگ حرفه‌ای هستند، به این مسابقات صعود كنند، تعداد تیم‌های تهرانی حاضر در عرصه این مسابقات به 8 تیم می‌رسد یعنی بر این اساس 50 درصد تیمهای لیگ حرفه‌ای تهرانی می‌شوند. برای فراگیر شدن فوتبال در سطح لیگ حرفه‌ای هر چقدر تعداد استانها و شهرهای درگیر مسابقات بیشتر شود به هدف عالی لیگ حرفه‌ای بیشتر كمك شده است.

همچنین غلامحسین مظلومی تا به حال 3بار، آقای گل لیگ ایران در دهه 50 شده است اما اولاً یك بار آقای گلی او با 2 نفر دیگر مشترك بود و ثانیاً اینكه مرز آقای گلی او یك بار 19 گل، یك بار 15گل و بار دیگر 10گل بود، غلامرضا عنایتی اولین مرد تاریخ فوتبال ایران است كه 3 بار فاتح عنوان آقای گلی این مسابقات به تنهایی می‌شود. به جز این، غلامرضا عنایتی در كارش، صاحب یك موقعیت قابل توجه دیگر است. این‌كه میزان گل‌های او در این سالهای آقای گلی، رقم قابل توجهی بوده است. یك بار 17 گل، یك بار 20گل و این بار او 19گل زده است. عنایتی فرصت آن را دارد كه برای دومین بار به مرز 20گل زده طی یك فصل از مسابقات فوتبال لیگ كشور برسد و ركورد جالبی دیگر را از خود به جای بگذارد.

 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved