کفش طلا برای رضا عنایتی

 

استقلال قهرمان شد
کفش طلا برای رضا عنایتی

تیم فوتبال استقلال با پیروزی پرگل 4 بر یک مقابل برق شیراز عنوان قهرمانی پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور را ازآن خود کرد. 
تیم استقلال که نیمه اول را با دوگل بسود خود به پایان برده بود، در نیمه دوم نیز بازی تهاجمی را ازخود به نمایش گذاشت وموفق شد همچون نیمه اول روی گلهای علیرضا اکبرپور و رضا عنایتی دردقایق 73 و 76 دوبار دیگر دروازه برق شیراز را بازکرد تا با پیروزی در این دیدار، عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر را برای نخستین بار ازآن خود کند.

دراین دیدار تیم برق شیراز در وقتهای اضافه روی ضربه سرپاک نیت تنها گل خود را وارد دروازه استقلال کرد. دقیقه 50 نیز واکنش طالب لو و تیردروازه مانع از گلزنی رزمی مهاجم تیم برق شیرازشد.

دردقیقه 78 نیمه دوم مطوری با دریافت دومین کارت زرد ازبازی اخراج شد. ضمن اینکه در دقیقه 82 طالب لو ضربه پنالتی پاک نیت را به زیبایی مهارکرد.

تیم استقلال با پیروزی مقابل برق شیراز با 59 امتیاز و به ثمر رساندن 44 گل زده و17 گل خورده عنوان قهرمانی پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را ازآن خود کرد. ضمن اینکه رضا عنایتی با به ثمر رساندن 21 گل و برپایی رکوردی جدید در تاریخ رقابتهای لیگ برترعنوان آقای گلی وکفش طلایی این رقابتها را ازآن خود کرد.

 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved