مسابقه‌هاي‌اسكي باشگاه‌هاي برتر ايران به پايان رسيد

با برگزاري آخرين مسابقه اسكي مارپيچ كوچك ، مسابقه‌هاي قهرماني ليگ برتر اسكي باشگاه‌هاي ايران به پايان رسيد.

"قربانعلي سولقاني" مدير مجموعه پيست بين‌المللي ديزين كرج در گفت و گو با ايرنا گفت: در رقابت‌هاي امروز در رشته اسكي مارپيچ كوچك تيم "يامد" با كسب ‪ ۱۴۳‬امتياز در مكان نخست ايستاد، "پامچال" با ‪۱۱۳‬ امتياز دوم شد و "ديزين پاد" با ‪ ۱۰۳‬امتياز به مقام سوم رسيد.

در پيكارهاي انفرادي اين مسابقات "حسين ساوه شكشكي" اول شد، "علي‌داد ساوه‌شمشكي" و "اميد تير" به ترتيب دوم و سوم شدند.

وي افزود: قرار بود اين رقابت‌ها همزمان با ولادت پيامبر اكرم (ص) به پايان برسد كه به علت درگذشت دكتر"محسن محسني" از پيشكسوتان اسكي كشور، اين رقابت با تاخير انجام شد و امروز پايان يافت.

سولقاني درباره مرحوم محسني گفت: اين ورزشكار ‪ ۵۵‬ساله، رييس كميته آموزش فدراسيون اسكي و از ملي پوشان اسبق بود كه شنبه گذشته به علت سكته قلبي درگذشت.

وي ادامه داد: در مسابقات ليگ برتر قهرماني اسكي كشور كه از بهمن سال گذشته آغاز شده بود، ‪ ۶۳‬ورزشكار از ‪ ۱۳‬باشگاه شركت داشتند.

وي اضافه كرد: هم‌اكنون اين مسابقات در سه رشته مارپيچ كوچك و بزرگ و سوپرجي به پايان رسيده و نتايج به كميته فني ارايه شد تا اين كميته سه‌شنبه هفته آينده پس از بررسي‌هاي لازم، قهرمانان انفرادي و تيمي سال ‪۸۴‬ و ‪ ۸۵‬را اعلام كند.

يك منبع آگاه در پيست ديزين گفت: در مجموع نتايج كلي، باشگاه "يامد" با ‪ ۱۴۰۰‬امتياز به عنوان قهرمان ليگ برتر اسكي كشور شناخته شده است.

وي كه خواست نامش اعلام نشود، افزود: باشگاههاي "سام بن نوح" و "ديزين پاد" به ترتيب با ‪ ۱۰۷۵‬و ‪ ۱۰۰۶‬امتياز به رتبه‌هاي دوم و سوم دست يافتند.

پيست بين‌المللي ديزين كرج در دامنه جنوبي البرز و فاصله ‪ ۷۰‬كيلومتري شمال شرقي اين شهرستان قرار دارد.



 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved