حاجي آخوندزاده:
كم فروشي نكردم
روي يك اشتباه قهرماني را از دست دادم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

مسعود حاجي آخوندزاده گفت: با آمادگي بازي‌هاي دوحه مي‌توانستم در المپيك مدال بگيرم.

دارنده‌ي مدال برنز بازي‌هاي آسيايي دوحه درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا‏)، اظهاركرد: هر چند در اين بازي‌ها مدال برنزگرفتم، ولي آمادگي بسيار مطلوبي داشتم. به حدي كه اگر با اين آمادگي در المپيك شركت مي‌كردم، قطعا مدال طلا مي‌گرفتم.

وي افزود:‌ شكست و پيروزي شيريني ورزش است اما، داوران بازي‌هاي آسيايي دوحه كاري كردند كه تلخي اين شكست در كامم باقي بماند.

آخوندزاده با تاكيد بر اين كه در بازي‌هاي آسيايي دوحه، جودوكاران با تمام قدرت حضور داشتند، خاطر نشان كرد: ژاپن، كره جنوبي، قزاقستان و ازبكستان كشور‌هايي هستند كه سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي در جودو انجام داده‌اند و مبارزه با آنها هميشه سخت است.

وي تصريح كرد: در مقابل حريف كره‌اي كه مغلوب شدم، قهرمان جهان بود اما، در تمام مسابقه من از حريف بهتر بودم و به راحتي مي‌توانستم او را شكست دهم.

حاجي آخوندزاده، افزود: وضعيت آمادگي‌ام نسبت به بازي هاي آسيايي بوسان بهتر بود، از هيچ چيزي كم نگذاشتم و تنها روي يك اشتباه مدال خوشرنگ و قهرماني را از دست دادم. تلاش مي‌كنم تا در مسابقات آينده جبران كنم.

وي حضور در المپيك پكن را مهم‌ترين برنامه‌ي آينده خود برشمرد وگفت: حضور در هر رقابتي انگيزه‌اي براي رقابت‌هاي بزرگتر است. تلاش مي‌كنم تا از شكست در بازي‌هاي دوحه تجربه لازم را كسب كرده و آن را انگيزه اي براي موفقيت در پكن قرار دهم.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi