دارنده مدال طلای جهانی کاراته در گفتگو با مهر:
با همدلی و اعتماد به نفس به موفقیت رسیدیم
کاراته به سرعت درحال پیشرفت است و اگر بخواهیم از کاراته روز دنیا فاصله نگیریم باید تلاش خود را دو چندان کنیم.

حسین روحانی که در جریان رقابت های جهانی توانست پس از 10 سال کاراته ایران را صاحب مدال طلا کند با بیان این مطلب به خبرنگار مهر افزود: دراین مسابقات شاهد بودیم که هیچ تیمی از قدرت های طراز اول کاراته دنیا هراسی ندارد.هر تیمی که پای به مسابقات جهانی می گذارد برای مدال می آید و می خواهد از زحمات خود نتیجه بگیرد. وقتی انگلستان حتی یک مدال نمی گیرد یا اسپانیا، فرانسه و ایتالیا برای رسیدن به مدال به زحمت می افتد و چهره های سرشناس آنها حذف می شوند بیشتر به مفهوم سرعت و پیشرفت در کاراته پی می بریم. قطعا در رده های بعدی کار سختی پیش رو داریم که باید برای دو سال آینده که میزبان ژاپن است از هم اکنون برنامه ریزی کنیم.

وی در مورد مبارزات خود گفت: تا فینال شش بازی سنگین انجام دادم . در وزن 60کیلوگرم فرانسه، اسپانیا،هلند و کرواسی که همگی عنواندار جهانی و اروپا بودند حضور داشتند که خوشبختانه به دست یکدیگر حذف شدند و من توانستم با شکست دیگر رقبای قدر به مدال طلا برسم. پس از کسب مدال برنز 2002 و نقره 2004 این مدال طلا حلاوت دیگری دارد.

قهرمان جهان با اشاره به کسب یک نتیجه ایده آل و خوب برای تیم ملی افزود: با همدلی واعتماد به نفس بیشتر نسبت به قبل توانستیم بهترین نتیجه تاریخ کاراته ایران را رقم بزنیم. اینجا همه از پیشرفت کاراته ایران صحبت می کنند و خیلی خوشحالم که توانستیم با دوطلا و دو برنز به این مهم دست پیدا کنیم. البته نا گفته نماند که مسابقات تدارکاتی خیلی در بالا رفتن آمادگی اعضای تیم تاثیر داشت.

روحانی در پایان گفت: در سال 85  دو هدف بزرگ داشتیم: اول موفقیت در رقابت های جهانی که به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم و دوم بازی های آسیایی دوحه قطر که بعد از بازگشت به ایران و چند روز استراحت کار خود را برای موفقیت در آن آغاز می کنیم.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi