ماهايا پطرسيان و پوشش لباس بازيگران سينما 

ماهايا پطرسيان: پوشش لباس بازيگران سينما نبايد از حالت معمول خارج شود
آفتاب : پوشش لباس بازيگران بايد متناسب با نوع نقش آنان طراحي و جنبه منطقي داشته باشد.ماهايا پطروسيان بازيگر سينما و تلويزيون گفت: پوشش يك بازيگر ارتباط مستقيم با نقشش دارد و بايد بهترين پوششي را براي تركيب شدن به نقش خود انتخاب كند.
وي افزود:سينما آينده اجتماع است و ما نوع پوشش در جامعه خود را به عنوان يك مقوله اجتماعي در آثار و فيلم هايمان مطرح مي كنم.

پطروسيان گفت:فيلمسازان حرفه‌اي نيازي به استفاده از لباس و پوشش نامناسب ندارند و با كار حرفه‌اي خود سعي در جذب مخاطب مي‌كنند .

همچنين كمند اميرسليماني نيز درباره پوشش بازيگران گفت:بايد پوششي را براي بازيگران انتخاب كنيم كه ثباتي منطقي داشته باشد و نبايد از حالت معمول و مناسب خودش خارج شود همچنين نبايد از يك وسيله پوششي عادي كه كاربرد عرفي مشخصي دارد، استفاده نابجا كنيم.

اميرسليماني با اشاره به اينكه مشكل اصلي سينما و تلويزيون محتوا بدون فيلمنامه هاست، گفت: تجربه نشان داده است كه در يك ماجراي خوب و كار حرفه‌اي از همين پوشش‌هاي معمول استفاده شده كه از سوي تماشاگر نيز پذيرفته شده است و برخي فيلمسازان ضعف كاري خود را با استفاده از پوشش هاي غيرمنطقي مي‌پوشانند.

 

 

 

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved