فعالیت بیش از ۳۰۰ راننده تاكسی زن در اصفهان

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی اصفهان با اشاره به اینكه در شهر اصفهان كمبود تاكسی وجود ندارد، گفت: نزدیك به 16 هزار تاكسی در این شهر وجود دارد كه رانندگی بیش از 300 دستگاه از آنها را زنان بر عهده دارند.

به گزارش فارس در اصفهان،علیرضا تاجیمر ریاحی امروز در جمع خبرنگاران به آمار وارقام تاكسی‌های موجود درون شهر اصفهان اشاره كرد و گفت: هم اكنون تعداد 4182 تاكسی گردشی، 1260 تاكسی خط ویژه، 278 تاكسی بی‌سیم، 135 دستگاه تاكسی فرودگاه، 125 تاكسی ترمینال، 7110 تاكسی سرویس آژانس و 2347 تاكسی سرویس مدرسه در حال فعالیت هستند.
وی افزود: مجموعاً 15437 دستگاه تاكسی در شهر اصفهان وجود دارد كه باید قبول كنیم كه ساماندهی آنها برای خدمت بهتر به مردم و شهروندان كار سخت و دشواری است و نیاز به برنامه‌ریزی منسجم و منظم و مدیریت واحد دارد.
وی درادامه صحبت‌های خود به تعویض تاكسی‌های فرسوده اشاره كرد وگفت: در طرحی كه هم اكنون در كشور در حال اجراست اصفهان در زمینه تعویض خودروهای فرسوده سهم قابل توجهی را برعهده داشته و در حال حاضر این كار در حال انجام است.
تاجمیر ریاحی افزود: تاكسیرانان دارای خودروهای فرسوده در طرح جدید می‌تواند خودروهای خود را به سمند، پراید یا پیكان آردی تبدیل نمایند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی اصفهان در پاسخ به خبرنگاری مبنی بردلایل عدم استفاده بهینه از تاكسی‌متراظهار داشت: متاسفانه تاكسی‌متر برای رانندگان و همشهریان به صورت درست و قابل استفاده‌ای فرهنگ‌سازی نشده‌است.
وی گفت: در صورتی كه نحوه استفاده كردن از تاكسی‌متر به نحو مطلوبی در بین مردم فرهنگ‌سازی شود از مزایای آن نیز به نحو مطلوبی استفاده خواهند كرد.
تاجیمرریاحی تعداد جایگاه‌های سوخت رسانی گاز طبیعی به روش CPG و CNG را چهار جایگاه ذكر كرد و گفت: با توجه به حجم عظیم خودروهای مجهز به سوخت گاز طبیعی و آلودگی هوا احداث جایگاه‌های جدید در دستور كار مدیریت شهری اصفهان قرار دارد.
وی به وجود بیش از 300 نفر تاكسیران و راننده تاكسی زن در شهر اصفهان و در بخش تاكسی مدارس اشاره كرد و گفت: در برنامه‌ریزی آتی این سازمان تمام مدارس دخترانه موجود در شهر اصفهان توسط رانندگان زن تاكسی سرویس‌دهی خواهند شد.
وی در پایان خاطرنشان كرد: در حال حاضر كمبودی در ناوگان تاكسیرانی اصفهان نداریم.

 

 

 

 

 

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved