بازگشت احمد نجفي به نقش كارگاه علوي پس از «صندلي داغ»؛
    سري جديد اين سريال مهر ماه كليد مي‌خورد

    پيش توليد سري جديد مجموعه‌ي تلويزيوني «كارگاه» به كارگرداني حسن هدايت آغاز شد، تصويربرداري اين سريال نيز اواخر مهر ماه 86 آغاز مي‌شود.

    به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سري جديد اين مجموعه همانند سري نخست كه پيشينه‌ي آن به سال 1367 برمي‌گردد، از داستان‌هاي معمايي،‌ پليسي برخوردار است و فيلمنامه آن را حسن هدايت به نگارش درآورده؛ او هم اينك نگارش متن‌ها را به پايان رسانده است.
    در سري جديد سريال «كارگاه»، احمد نجفي همانند گذشته نقش كارگاه علوي را بازي مي‌كند، در سري اول او از ميان چهار يا پنج نامزد بازي در اين نقش انتخاب شده بود.
    نجفي كه با يك پس زمينه گنگ و تاريك براي نقش كارگاه علوي روبرو بوده گفته است: ابتدا در نوع اجرا بسيار مشكل داشتم. ضمن اين كه لوكيشن‌ها هم مقداري آدم را مجذوب قصه مي‌كرد. با اين حال در روزهاي اول توانستم با ادغام شخصيت علوي و نجفي بر اين مشكل مسلط شوم و بعدها با هم رفيق شويم.
    تهيه كنندگي سري جديد «كارگاه علوي» را حميدرضا يراقچيان در مركز سيما فيلم برعهده دارد و قرار است اين مجموعه را در قالب 16 قسمت تحويل تلويزيون دهد. اين در حاليست كه تهيه سري نخست را خود هدايت برعهده داشت.
    به نظر مي‌رسد سريال جديد «كارگاه»، در حال و هواي تهران قديم ساخته مي‌شود و حوادث دهه‌ي 1290 شمسي يا كمي جلوتر را به تصوير بكشد. در طي سال‌هاي 1920 تا 1300، نخستين اداره آگاهي يا تامينات در ايران راه‌اندازي شد. بر اين اساس حسن هدايت در سري نخست پيشنهاد داد تا حوادث «كارگاه» را از عصر قجر به عصر پهلوي منتقل كنند تا هم يك دوره سياسي مبهم بررسي شود و هم از نظر تصويري جذابيت‌هاي بيشتري ارائه شود. به گزارش ايسنا، ساخت سري جديد «كارگاه» حداكثر تا دو ماه ديگر آغاز مي‌شود. اما مسوولان سيما فيلم تمايل دارند كه ساخت اين مجموعه در سكوت خبر اتفاق بيفتد.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com