در پروژه جديد سيما فيلم به تصوير كشيده مي‌شود
    شوخي «كمال تبريزي» و «رضا كيانيان» با دولتمردان

     كمال تبريزي به زودي مستندي طنز را با حضور رضا كيانيان (به عنوان مجري) در سيما فيلم كليد مي‌زند كه طي آن دولتمردان با زبان طنز به نقد كشيده مي‌شوند.

     به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت خبري سيمافيلم، اين كارگردان قرار است مستند «با ما شوخي نكنيد» را به تهيه كنندگي محمدرضا تخت كشيان بسازد.
    جالب است بدانيد كه تبريزي پيشتر از اين مي خواست فيلمي تلويزيوني با نام «شمركجاست؟» را بر اساس نوشته اي از سيد حسن مهدوي فر در سيما فيلم كارگرداني كند كه به گفته محمدرضا تخت كشيان هنوز متن فيلمنامه مورد توافق تبريزي قرار نگرفته و نياز به بازنويسي و بازنگري دارد.
    با اين حساب، كمال تبريزي با فراغ بال مي تواند قبل از به نتيجه رسيدن فيلمنامه «شمركجاست؟» اين بار به طور جدي و مستند به حوزه مورد علاقه خود يعني طنز بپردازد.
    قرار است در «با ما شوخي نكنيد» به روحيه نقد ناپذيري اقشار مختلف جامعه و به خصوص مسؤولان در رده هاي مختلف پرداخته شود، به نحوي كه تمركز اصلي برشوخ طبعي ايرانيان و گرايش و علاقه آنان به بيان نظرات منتقدانه خود در قالب طنز و گرفتن تلخي آن با مضموني شيرين و مؤثر باشد.
    تا كنون حضور محمدرضا سكوت به عنوان تصويربردار، مازيار شيخ محبوبي صدابردار، حميدرضا چاركچيان دستيار اول كارگردان وبرنامه ريز، حسين هاديان‌فر مدير توليد و رضا كيانيان به عنوان مصاحبه گر در اين پروژه قطعي شده است.
    به گفته تخت كشيان در صورت انجام مراحل اوليه كار، و به نتيجه رسيدن قرارهاي ملاقات با مسئولان، گروه تا 20 مهرماه وارد مرحله توليد خواهد شد. با توجه به رايزني‌هاي در حال انجام، به نظر مي‌رسد ساخت اين مستند حدود 8 ماه به طول انجامد.
    اين در حالي است كه محمدرضا تخت كشيان هم اكنون در حال تهيه سريال «كلاه پهلوي» به كارگرداني ضياءالدين دري است كه تا يك سال آينده نيز ادامه خواهد داشت.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com