سرانجام لعیا زنگنه چادری شد

    «اغما» مجموعه تلویزیونی که قرار است در ماه مبارک رمضان پخش شود و كارگردانی آنرا سیروس مقدم و تهیه كنندگی مرتضی جودی به عهده دارند، در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما ساخته می شود و داستان زندگی دكتر طه پژوهان با بازی امین تارخ را دنبال می كند كه یك پزشك فوق متخصص مغز و اعصاب است. او به دلیل جراحی های موفقیت آمیزش روی رزمندگان در جبهه ها به پنجه طلا معروف است. تا اینكه روزی به دلیل بیماری حاد همسرش مولود (شیرین بینا) بر سر دو راهی قرار می گیرد. از طرفی عرف پزشكی مانع جراحی همسرش توسط او
است ولی مولود اصرار دارد كه فقط توسط او جراحی شود. از سویی تنها فرزند آنها پری (نفیسه روشن) مخالف این عمل جراحی توسط پدر است. این سریال براساس نوشته ای از داریوش مختاری در حال ساخت است و بازیگرانی چون، لعیا زنگنه، ایرج نوذری، ناصر ممدوح، عبدالرضا اكبری، حامد كمیلی و لادن طباطبایی در آن به ایفای نقش می پردازند.
    اما چندی پیش در خبرها آمده بود که از طرف سازمان صدا وسیما تاکید شده است تا لعیا زنگه بازيگر نقش اول اين مجموعه از پوشش چادر استفاده کند،
    تهيه‌كننده این سريال در این باره گفت: خانم لعيا زنگنه درابتدا قرار نبود چادر داشته باشند، اما در ادامه تصميم بر اين گرفته شد كه اگر ايشان از چادر استفاده كنند، بهتر است.
    رضا جودي در گفت‌وگو با ايسنا، در پاسخ به اين پرسش كه پس از تصميم در خصوص استفاده از چادر براي اين شخصيت، چه وضعيتي براي پلان‌هاي گرفته شده پيش آمد؟ گفت: پس از يك هفته از شروع كار اين تصميم گرفته شد، بنابراين پلان‌هاي خاصي تصويربرداري نشده بود. ضمن اين كه شخصيت اصلي زن سريال «اغما» در فضاي عمومي جامعه از چادر استفاده مي‌كند و در محل كار مانتو و مقنعه به تن دارد.
    رضا جودي هم‌چنين به اين تصميم سازمان صدا و سيما كه شخصيت‌هاي مثبت سريال‌هاي مناسبتي از پوشش كامل استفاده كنند را مثبت ارزيابي كرد.
    هم‌اينك تدوين اين سريال هم زمان با تصوير برداري توسط خشايار موحديان در حال انجام است و قسمت‌هايي از آن آماده به شبكه تحويل داده شده است ساخت موسيقي «اغما» را كارن همايونفر بر عهده دارد.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com