عسل بدیعی در"گوله " تهراني بازي مي کند


    سعید تهرانی در جدیدترین فعالیت سینمایی خود در نظر دارد فیلم "گلوله" را پس از ماه مبارک رمضان جلو دوربین ببرد.
    تهرانی در خصوص فعالیت های جدیدش به خبرنگار مهر گفت: "در حال حاضر فیلمنامه این اثر را نادر وحید بازنویسی می کند. پس از اتمام این مرحله اثر را برای دریافت مجوز ساخت به وزارت ارشاد ارائه می کنیم. البته در نظر دارم فیلم را با مشارکت صدا و سیما بسازم و گفتگوهای اولیه نیز در این زمینه انجام شده است."

    
    وی در رابطه با مضمون و داستان این فیلم خاطرنشان ساخت: "فیلم سینمایی "گلوله" مضمونی پلیسی دارد و داستان آن فعالیت یک افسر پلیس را شرح می دهد که در مسیر به نتیجه رساندن یکی از پرونده های کاری خود به ابهام هایی مواجه می شود و همین موضوع او را به مسیری جدید هدایت می کند. در این زمینه یک خطای شخصی باعث می شود پلیس به تعقیب خودش بپردازد."
    تهرانی برای ساخت مجموعه تلویزیونی "بازپرس" نیز تلاش می کند. فیلمنامه این اثر را نادر وحید به نگارش درآورده و به سفارش صدا و سیما مرکز تبریز و مشارکت سیمای استان ها ساخته می شود. داستان سریال به نوعی دنباله "آتش سرد" محسوب می شود که در آن سرگرد محمد پویا در هر قسمت دنبال یک ماجرا می رفت. در "بازپرس" نیز آن افسر پرونده هایی را پیگیری می کند که "گروگان"، "شاهد"، "آلما" و "روباه" تعدادی از قسمت های آن هستند و خود تهرانی نیز نقش اصلی را بازی می کند.
    سعید تهرانی که تهیه کننده، کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی "همیشه سربلند" بوده، با دریافت مجوز اکران به دنبال بستن قرارداد با پخش کننده برای نمایش عمومی فیلم است. داستان فیلم در دهه 40 اتفاق می افتد و درباره دو دوست است که به دختر یکی از همسایه ها علاقمند می شوند. علی با آگاهی از علاقمندی رضا خود را کنار می کشد و شش سال بعد به محل سکونتش بازمی گردد. فریبرز پورعرب، سروش صحت، هدیه تهرانی، عسل بدیعی، ثریا قاسمی و مریم سلطانی بازیگران فیلم هستند

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com