كاسه‌ساز:به احترام كارگردان «پابرهنه در بهشت»‌ سكوت مي‌كنم

     تهيه‌كننده فيلم «پابرهنه در بهشت» گفت: من به عنوان تهيه‌كننده هيچ فرمي براي شركت در جشن خانه سينما پر نكردم اما به احترام كارگردان اين فيلم، در برابر داوري شدن فيلم در جشن يازدهم، سكوت مي‌كنم.

    به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، با وجود اينكه فيلم پابرهنه در بهشت (بهرام توكلي) به تهيه‌كنندگي حبيب‌الله كاسه‌ساز در جشن خانه سينما شركت نكرده، اما اين فيلم در يازده رشته در اين جشن كانديداي دريافت جايزه شده است.
    حبيب‌الله كاسه‌ساز در اين مورد، در گفت‌وگويي با فارس گفت: من به عنوان تهيه‌كننده اين فيلم هيچ فرمي براي شركت در خانه سينما پر نكرد‌ه‌ام، اما در حال حاضر به احترام كارگردان فيلم، نسبت به داوري شدن فيلم در جشن سكوت مي‌كنم.
    بهرام توكلي كارگردان اين فيلم نيز كه در كانادا به سر مي‌برد، در گفت و گويي با فارس گفت: فيلم «پابرهنه در بهشت» توسط پژمان لشكري‌پور مجري طرح اين فيلم به جشن يازدهم خانه سينما ارايه شده است و من لازم مي‌دانم از آقاي كاسه‌ساز و نيز از 110 داور جشن يازدهم خانه سينما بابت توجه به اين فيلم تشكر كنم.
    گفتني است اين فيلم در رشته‌هاي بهترين كارگرداني، فيلمنامه، فيلمبرداري، تدوين، بازيگر نقش اول مرد، صدابرداري، صداگذاري، طراحي‌صحنه و لباس، موسيقي متن ، چهره‌پردازي، جلوه‌هاي ويژه بصري كانديداي دريافت تنديس جشن يازدهم خانه سينما شده است.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com