مجيد مظفري در نيروي انتظامي

     «مجيد مظفري» در فيلم تازه خود با نام «بعد از روز آخر» با استفاده از ويژگي‌هاي فيلمنامه در قالب داستاني پليسي و جذاب، به زواياي پنهان جرايم جديد مي‌پردازد.
     به گزارش روابط عمومي تله‌فيلم، تصويربرداري فيلم تلويزيوني بعد از روز آخر به كارگرداني مجيد مظفري كه از روز چهارشنبه هفتم شهريورماه همزمان با ولادت حضرت مهدي موعود (عج) در تهران آغاز شده بود، ادامه دارد.

    
    بر اين اساس، اين فيلم كه براساس فيلمنامه‌اي نوشته حجت قاسم‌زاده اصل و به تهيه‌كنندگي سيداحمد ميرعلايي در شبكه دو سيما توليد مي‌شود، جديدترين تجربه كارگرداني مظفري پس از دوري چند ساله از كارگرداني بعد از ساخت فيلم سينمايي قلب‌هاي ناآرام است. فيلمي كه با استفاده از ويژگيهاي فيلمنامه در قالب داستاني پليسي و جذاب، به زواياي پنهان از جرايم جديد مي‌پردازد و برخي توانمندي‌هاي خاص نيروي انتظامي را به تصوير مي‌كشد.
    
    اين فيلم با حضور شاهرخ فروتنيان، اكرم محمدي، سيروس كهوري‌نژاد، رحيم نوروزي و مجيد مظفري و تني چند از بازيگران مطرح ديگر جلوي دوربين فرهاد مافي رفته است، طراحي صحنه فيلم را عباس بلوندي و طراحي چهره‌پردازي را محسن بابايي به عهده دارند و عباس رستگارپور عهده‌دار مسئوليت صدابرداري اين فيلم است، ضمن آن كه طراحي جلوه‌هاي ويژه فيلم را داود رسوليان به عهده دارد ضمناً مديريت توليد اين فيلم برعهده مهدي ورپايي است و همچنين كامبيز دارابي برنامه‌ريز و دستيار اول كارگردان است و مسئوليت مجري طرح اين تله فيلم را نيز مهدي بشكوفه برعهده دارد.
    
    با توجه به حضور عوامل حرفه‌اي و نام‌آشناي سيما و سينما، انتظار مي‌رود اين فيلم در زمره آثار موفق و ديدني شبكه دو قرار گرفته و مورد توجه بينندگان قرار گيرد. شايان ذكر است گروه سازنده اين فيلم در تلاشند تا تله فيلم بعد از روز آخر براي پخش در اواسط مهرماه و طي هفته نيروي انتظامي آماده شود.
    
    خلاصه داستان: در منزل خانواده انوري، قتلي صورت مي‌گيرد و فرزند خانواده نيز ربوده مي‌شود و در ازاي آزادي او پول طلب مي‌شود. سرگرد شكيبا به همراه سروان ايزدي مسئوليت پرونده را به عهده مي‌گيرند....

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com