حسين رضا زاده:نه‌ خسته شده‌ام؛ نه خداحافظي مي‌كنم

    قوي‌ترين مرد جهان پس از اعلام انصراف از حضور در مسابقه‌هاي جهاني وزنه‌برداري در سال 2007 گفت: درست است كه به آمادگي كامل براي يك قهرماني مقتدرانه در مسابقه‌هاي جهاني نرسيده‌ام اما، با اين حال تمريناتم را قطع نمي‌كنم و تا روز مسابقه هم اگر به ركوردهاي مورد نظرم دست پيدا كنم در مسابقه‌ي جهاني وزنه مي‌زنم.
    

    حسين رضازاده، قهرمان دو دوره‌ي بازي‌هاي المپيك و ركورد دار حركات يك ضرب، دو ضرب و مجموع دسته‌ي فوق سنگين جهان در گفت‌وگو با ايسنا، درمورد نامه‌اي كه به رييس فدراسيون وزنه‌ برداري نوشته، اظهار كرد: اين تصميم را پنج شنبه گرفتم. پس از آنكه با دوستانم صحبت كردم به اين نتيجه رسيدم كه چنين درخواستي را از رييس فدراسيون وزنه‌برداري كنم. هر چقدر كه فشار مي‌آورم، نمي‌توانم به ركوردهاي مورد قبولم برسم. بايد به حداقل ركوردهاي 205 و 250 كيلوگرم در حركات يك ضرب و دو ضرب مي‌رسيدم تا با اقتدار قهرمان جهان شوم اما، پس از اين تصادف مچ پايم خيلي درد مي‌كند. وقتي مي‌خواهم قيچي بزنم و وزنه را بالاي سر بكشم مچ پايم درد مي‌كند. اين مسئله واقعا براي من مشكل ساز شده است. روي پنجه‌هايم نمي‌توانم وزنه را تحمل كنم.
    
    رضازاده در پاسخ به اين سوال كه برخي اعتقاد دارند تو ديگر خسته شده‌اي، يادآور شد: من خسته نشده‌ام. بيشتر از پنج يا شش ماه است كه در اردو هستم. تمرين‌هايم را بصورت جدي ادامه داده‌ام. هدف من حضور در مسابقه‌هاي جهاني است. آنها كه مي‌گويند خسته شده‌ام بايد تمرين‌هاي ساعت 7 و 8 صبح من را كه تنهايي در سالن تمرين مي‌كردم را مي‌ديدند. تنها كسي كه با من بود ماساژور بلغاري تيم بود و من در اين تمرين‌ها "پا از جلو" تمرين مي‌كردم .
    
    قوي‌ترين مرد جهان درمورد اين كه نياز به يك استراحت داشت، يادآور شد: هدف اصلي من حضور در المپيك است. من فقط بايد در المپيك مدال بگيريم. با اين شرايط هم فكر نمي‌كنم، بتوانم استراحت كنم. حتي اگر به مسابقه‌ي جهاني نروم. اميدوارم كه با حضور در المپيك پكن سومين طلاي المپيك را هم باكمك خداوند كسب كنم.
    
    رضازاده با اظهار ندامت از سفر با خودروي شخصي به اردوي تيم ملي در شهرستان چابكسر گفت: اي كاش من هم در اين سفر همانند ساير اعضاي تيم با اتوبوس فدراسيون به چابكسر مي‌رفتيم. در آن شرايط شايد اين مشكل هم بوجود نمي‌آمد. من فكر مي‌كنم فدراسيون هم بايد فشار بيشتري براي اين كار بر ما مي‌آورد.
    
    قهرمان چهار دوره‌ي مسابقه‌هاي جهاني وزنه‌برداري با بيان اين كه من به تايلند مي‌روم تا اگر شرايط را مساعد ديدم در مسابقه‌هاي جهاني حضور پيدا كنم، تصريح كرد: به هر حال با توجه به شرايطي كه بوجود آمده من در تايلند حاضر مي‌شوم. خدا را چه ديدي؟ شايد به لطف خدا خوابيديم و بلند شديم و اين درد هم از بين رفت و با لطف خدا توانستم به ركوردهاي موردنظر برسم و در مسابقه‌هاي جهاني شركت كنم. اميدوارم كه چنين كرامتي شامل من شود.
    
    وي درمورد شايعه‌هايي كه درمورد خداحافظي‌اش پس از بازي‌هاي المپيك پكن مطرح شده، گفت: فكر مي‌كنم هنوز توانايي ادامه رقابت رادارم و از هم اكنون فكر مي‌كنم كه بعد از بازي‌هاي المپيك هم در رقابت‌هاي مهم بتوانم شركت كنم. بايد ببينيم كه شرايط آينده چطور مي‌شود. اما، اكنون نه خسته شده‌ام و نه مي‌خواهم خداحافظي كنم.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com