برهاني‌:روز تولدم به سايپا گل مي‌زنم

    به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران آرش برهاني در بازي اين هفته تيمش مقابل سايپا،‌ اميد اول ناصر حجازي در خط حمله خواهد بود‌.

    برهاني در تلاش است تا مثل بازي قبلي باز هم براي استقلال گلزني كند‌. وی مي‌گويد‌: كسب 3 امتياز مهم‌تر از گل زدن من است ولي خيلي دوست دارم استقلال با گل من، سايپا را شكست بدهد‌.
    - در آستانه بازي با سايپا شرايط استقلال را چطور ارزيابي مي‌كني؟
    پس از برد شيريني كه در كرمانشاه داشتيم، حالا بازيكنان از لحاظ روحي شرايط بسيار خوبي دارند و فكر مي‌كنم كه به طور كامل از بحران خارج شده‌ايم‌.
    
    - سايپا را چطور ارزيابي مي‌كني؟
    سايپا تيم جوان و دونده‌اي است كه بازيكنان بسيار خوبي دارد‌. ما بازي آساني در پيش نخواهيم داشت‌.
    
    - ولي اين تيم نسبت به فصل گذشته ضعيف‌تر شده است‌.
    ما گول نتايج سايپا را نمي‌خوريم چون آنها در حال حاضر شرايط خوبي دارند و رويايي با استقلال انگيزه بازيكنان اين تيم را بيشتر مي‌كند‌. هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و ما بايد مقابل اين تيم هوشيارانه بازي كنيم‌.
    
    - فكر مي‌كني مقابل سايپا هم گلزني كني؟
    جمعه روز تولدم است و خيلي اميدوارم دروازه سايپا را باز كنم‌. موفقيت استقلال مهم‌تر از گلزني من است ولي در روز تولدم دروازه حريف را باز خواهم كرد تا يك روز شيرين برايم رقم بخورد‌.
    
    - از تو خيلي‌‌ها انتقاد مي‌كنند كه بيش از حد موقعيت گل از دست مي‌دهي‌.
    اين موضوع به نظر من طبيعي است و اكثر مهاجمان دنيا موقعيت گل خراب مي‌كنند‌. من تلاش مي‌كنم در طول بازي بار‌‌ها در فرصت گلزني قرار بگيرم ولي نبايد روي از دست دادن موقعيت‌‌ها حساسيت نشان داد‌.
    
    - با آسيب‌ديدگي محسن بياتي‌نيا، كدام بازيكن در كنار تو بازي خواهد كرد؟
    استقلال، مهاجمان بسيار خوبي دارد كه هر كدام از آنها مي‌توانند از ابتدا در‌تركيب ثابت قرار بگيرند‌. در اين مورد بايد كادرفني نظر بدهد‌.
    
    - اين روز‌‌ها شايعاتي در خصوص كنار گذاشتن حجازي مطرح مي‌شود، اين موضوع تمركز تيم را به هم نمي‌ريزد؟
    برخي دوست دارند استقلال را تضعيف كنند ولي ما به اين مسائل فكر نمي‌كنيم‌. تنها هدف ما رسيدن به قهرماني است و به اين حاشيه‌‌ها توجه نمي‌كنيم‌.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com