پوران درخشنده:ساخت تيزرهاي تبليغاتي در سينماي ايران غير كارشناسانه است


    امروزه در ساخت تيزرهاي سينمايي به جاي اينكه نظر مخاطب را به موضوع جذاب فيلم جلب كنيم تنها از چهره بازيگران مطرح آن فيلم استفاده مي شود كه اين ضعف بزرگي است.

    پوران درخشنده كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد ميزان اهميت سينماگران به ساخت تيزرهاي تبليغاتي در سينماي ايران افزود: ساخت تيزرها و بيلبوردهاي تبليغاتي نه تنها در سينماي ايران بلكه در سنيماي جهان از جايگاه ويژه و برجسته اي برخوردار است چرا كه بدون تبليغ هيچ فيلمي فروش نمي رود، اما امروزه در سينماي ايران ساخت تيزرهاي تبليغاتي جدي گرفته نمي شود.
    اين كارگردان سينما ادامه داد: نبود شناخت كارشناسانه براي ساخت تيزرهاي تبليغاتي دليل جدي نگرفتن ساخت تيزر در كشور است به همين علت تمام تيزرها تنها محدود به چهره چند بازيگر مطرح است و از موضوع فيلم به هيچ عنوان ياد نمي شود كه به اعتقاد من اين معضل در نوع تفكر و نگاه مخاطب در سينما تاثير بسيار منفي و غلطي مي گذارد و اين ضعف بزرگي است.
    وي در مورد چگونگي جلوگيري از معضل ساخت غيركارشناسانه تيزرهاي تبليغاتي در سينماي ايران گفت: مهم ترين راه جلوگيري از ساخت غيركارشناسانه تيزرهاي تبليغاتي در سينماي ايران فرهنگ سازي هر چه سريع تر براي ساخت كارشناسانه تيزرها و بيلبوردهاي تبليغاتي است.
    درخشنده تاكيد كرد: بايد هر چه زودتر از سوي رسانه هاي جمعي به خصوص راديو و تلويزيون به فرهنگ سازي براي ساخت صحيح تيزرهاي تبليغاتي سينمايي پرداخت تا بعد از اين مخاطبان علاوه بر تماشاي چهره هاي مطرح براي موضوع جذاب فيلم مورد علاقه خود نيز به سينما بروند

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com