«پرويز پرستويي» در گفت‌وگو با فارس:
    

كمك به «مصطفي كرمي» نبايد بوي «صدقه» بدهد


     «پرويز پرستويي» گفت: كمك به «مصطفي كرمي» نبايد بوي جمع‌آوري صدقه بدهد. من حس مي‌كنم اعلام شماره حساب براي كمك به وي دور از فرهنگ ايراني است.

    
    اين بازيگر در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس گفت:متأسفانه اين‌روزها در جريان اخباري قرار مي‌گيريم مبني بر اين كه براي كمك به مصطفي كرمي شماره حساب اعلام شده و از كساني كه مي‌خواهند براي كمك به او اقدام كنند، خواسته شده كه به اين حساب پول بريزند، اما به نظر من اين اقدام دور از فرهنگ ايراني و ايراني بودن ما است.
    وي تاكيد كرد: ما ايرانيان اعتقاد داريم اگر قرار است به كسي يك ريال كمك كنيم، كس ديگري از اين موضوع خبردار نشود.
    پرستويي در ادامه افزود: مصطفي كرمي در شهرستان زندگي مي‌كند و من هم چون خودم روستازاده هستم، مي‌دانم در اين مناطق تعصبات قومي قبيله‌اي وجود دارد كه باعث مي‌شود پس از بهبودي، همه به ايشان گوشه كنايه بزنند كه فلاني، با پولي كه مردم برايت جمع كردند، درمان شدي و... به نظر من اين موضوع در آينده براي ايشان سخت خواهد بود.
    دبير جشن سينماي ايران درباره شرايط ايده‌آل كمك به مصطفي كرمي گفت: كمك بايد به گونه‌اي باشد كه بوي گدايي ندهد. قرار بود اين جوان مثل همه فيلمسازان شاخص كشور ما درآينده نقش مهمي در سينماي ايران داشته باشد اما متأسفانه اين اتفاق براي او افتاده. حالا اگر قرار است كمكي به او بشود نبايد بوي جمع‌آوري صدقه و گدايي بدهد.
    وي در مورد اقداماتي كه تاكنون براي كمك به وي انجام شده گفت: خود خانه سينما اقداماتي كرده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هم مبلغي به خانواده اين جوان كمك كرد و اميدوارم كه اين كمك‌ها (كه حق اين جوان هم هست) ادامه داشته باشد البته متاسفانه ديدارهاي ديروقت مسئولان از اين جوان، مثل نوشدارو پس از مرگ سهراب است.
    پرستويي تاكيد كرد: اين جوان رفته فيلمي را راجع به كابل دزدي فيلمبرداري كند و تصويرگر موضوع توجه به «اموال دولتي» بوده و حالا آن كابل او را نقره داغ كرده است
    وي در ادامه به مسئووليت تهيه كننده در اين مورد اشاره كرد و گفت: در وهله اول، بايد صاحب اين كار از او حمايت بكند اما او كنار مي‌رود و بقيه به ميان مي‌آيند.
    پرستويي در پايان افزود: اميدوارم در هرحال اقدامات مؤثرتري هم در مورد او بشود و خبرهاي خوبي هم در مورد او بشنويم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com