«محمد اصفهاني» خواننده تيتراژ سريال «وراء» شد


     مدير گروه فيلم و سريال شبكه تهران از خوانندگي «محمد اصفهاني» به همراه يك خواننده تاجيكي در تيتراژ اين مجموعه خبر داد.

     به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شبكه تهران،معاون سيما به همراه مدير شبكه تهران و مدير گروه فيلم وسريال اين شبكه از پشت صحنه مجموعه تلويزيوني «وراء» به كارگرداني سعيد سلطاني بازديد كردند.
    بنابراين گزارش، مرتضي ميرباقري كه به همراه مجيد رجبي معمار و سيد هادي منبتي از پشت صحنه مجموعه تلويزيوني «وراء» ديدن مي‌كرد، درجريان اين ديدار كه دركشور تاجيكستان محل تصويربرداري اين مجموعه انجام شد، بر اهميت توليد مجموعه مشترك با كشورهاي همسايه اشاره و اين كار را باعث تعميق هرچه بيشتر مشتركات مذهبي، اجتماعي و فرهنگي دانست.
    وي بر تداوم سياست توليد مشترك با كشورهاي همسايه به خصوص فارسي زبانان اشاره و از توليد مجموعه ديگري با مشاركت كشورهاي افغانستان و تاجيكستان خبرداد.
    مدير شبكه تهران نيز ضمن اشاره به زحمات صورت گرفته در تهيه اين سريال اظهار اميدواري كرد با توجه به اقداماتي كه به صورت همزمان در زمينه تصويربرداري و تدوين اين سريال صورت مي پذيرد اين سريال جهت پخش در ماه مبارك رمضان آماده شود.
    مدير گروه فيلم و سريال شبكه تهران همچنين از ساخت موسيقي تيتراژ اين سريال در ايران خبرداد و افزود: محمداصفهاني به همراه يك خواننده تاجيكي تيتراژ اين اثر را مي‌خوانند.
    مجموعه تلويزيوني وراء به تهيه كنندگي منصور سهراب پور براي پخش در ماه رمضان توليد مي شود و عليرضا كهن ديري ساخت موسيقي اين مجموعه را كه ملودي ايراني وتاجيكي است انجام داده است.
    در اين مجموعه تلويزيوني بازيگراني چون پوريا پورسرخ، حامد بهداد، حسن جوهرچي و مريم كاوياني به ايفاي نقش مي‌پردازند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com