كيميايي راضي از فروش "رئيس"


    فيلم «رئيس» بيست‌وچهارمين ساخته مسعود كيميايي كه در جشنواره سال گذشته شركت كرد،اما به دليل نقص فني در زمينه صدا به درخواست كارگردان از داوري كنار رفت و فقط در چند سانس با صداگذاري ناقص براي تماشاگران به
نمايش درآمد. اين فيلم پس ازنمايش جشنواره‌اي تغييراتي كرد و تدوين و صداگذاري مجدد شد تا براي اكران عمومي آماده شود. رييس در 38 سينماي سراسر كشور به نمايش در آمد و براي جلوگيري از خطر قاچاق نسخه‌هاي سي‌دي فيلم، تمهيدات خاصي توسط عواملش انديشيده شد كه همين امر توانست از قاچاق اين فيلم تا اين لحظه جلوگيري كند.
    كارگردان اين فيلم، رئيس را ادامه فيلم حكم مي داند و مي گويد: بر خلاف فيلم حكم، اين فيلم قصه دارد.
    اين كارگردان سينماي ايران در ادامه گفت: بحثي كه با فيلم «حكم» آغاز كردم باز هم هيچ فرقي نمي‌كند، همان دغدغه‌هاي اجتماعي كه در فيلم‌هاي قبلي هم وجود داشت، اما حالا در اين دو فيلم اخير در يك طبقه ديگر و در طبقه‌ي فاعل‌تر روايت مي‌شود.
    كيميايي ادامه داد: به فرض اينكه فيلم‌هاي قبلي من بيشتر به آدمهاي حاشيه‌نشين مي‌پرداخته است، اما حالا كه بخش مهمي از اقتصاد شهري كه قطعا با اقتصاد بانكي و تبادلات به‌اصطلاح غير پولي فرق مي‌كند، بوجود آمده است. با دو فيلم «حكم» و «رئيس» خصوصا «رئيس» به طبقاتي مي‌پردازيم كه تاثيرات زيادي بر اقتصاد شهري دارند و مي‌دانيم اگر بوسيله قدرت مهار نشود، بهداشت اجتماعي را بر هم مي‌زند.
    مسعود كيميايي مي‌گويد: از استقبال تماشاگران فيلم "رئيس" راضي است و خوشحال است كه فيلم فروش خوبي داشته و مردم از آن استقبال مي‌كنند.
    اين كارگردان در گفت‌وگويي با ايسنا با اعتقاد براينكه "رئيس" روال فيلم‌هاي ديگري كه درسينماها اكران شده را ندارد، ادامه مي‌دهد: در اين فيلم از عروس و داماد و دختر و پسر خبري نيست به همين دليل مردم از آن استقبال مي‌كنند.
    
    اين فيلم كه اكرانش از 6 تيرماه آغاز شده است، نزديك به 250 ميليون تومان فروش داشته و اكرانش همچنان ادامه دارد.
    مسعود كيميايي فيلم "وصيت مسموم" را در حال نگارش دارد كه به عنوان فيلم آينده‌اش مقابل دوربين مي‌برد.
    فيلم رئيس براساس فيلم‌نامه‌اي از کيميايي جلوي دوربين رفته است و بازيگراني هچون فرامرز قريبيان، لعيا زنگنه، امين تارخ، پولاد كيميايي، مهناز افشار، اكبر معززي، حميد افشار، فروردين رستمي، علي‌اصغر طبسي، شاپور كلهر،‌امير رهبري، داريوش ارجمند و خسرو شكيبايي در آن به ايفا نقش پرداخته‌اند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com