مجيد انتظامي ضبط موسيقي سريال «شيخ بهايي» را آغاز مي‌كند


     به زودي ضبط موسيقي سريال «شيخ بهايي»، توسط مجيد انتظامي و در محل استوديو پاپ آغاز خواهد شد.

    به گزارش گروه دريافت خبر سرويس تلويزيون ايسنا، در حال حاضر اين سريال در مرحله سينك دوبله و ميكس نهايي قرار دارد كه البته به گفته‌ي شهرام اسدي كارگردان آن، در اين حين روتوش‌هاي نهايي فاز دوم «شيخ بهايي» نيز به انجام مي‌رسد.
    اين سريال در دو فاز ساخته شده است و به زندگي شيخ بهايي دانشمند لبناني الاصل عهد صفوي مي پردازد كه در دوران نوجواني مجبور به ترك وطن شده و در ايران سكني گزيده است. بسياري از پيشرفت‌ها و دستاوردهاي علمي آن دوران را به وي نسبت مي‌دهند كه البته بايد تا زمان پخش سريال و ديدن چند و چون آن صبر كرد.
    
    شهرام اسدي كه هم اكنون مشغول بررسي و مطالعه بر روي دو فيلمنامه سينمايي است تا ظرف هفته‌هاي آينده يكي را در نهايت برگزيند، در خصوص نحوه كار موسيقي اين سريال مي‌گويد:همزمان با تدوين «شيخ بهايي»، مجيد انتظامي نيز نوشتن موسيقي آن را آغاز كرد.
    هم‌چنين وي در مورد مدت زمان پيش بيني شده براي ضبط موسيقي به مدتي كمتر از يك هفته يعني سه يا چهار روز اشاره مي كند.
    گفتني است اين سريال به تهيه كنندگي حبيب‌الله كاسه‌ساز در مركز سيما فيلم ساخته شده است كه حسين غضنفري تدوين آن و اميرحسين قاسمي نيز صداگذاري آن را به اتمام رسانده است.
    سايت سيما فيلم اعلام كرد: پيشتر در خبرها آمده بود كه «شيخ بهايي» ارديبهشت ماه امسال از تلويزيون پخش خواهد شد كه با وجود حساسيت و دقت گروه توليد نسبت به مراحل فني اين سريال، پخش آن نيز موكول مي شود به پايان كامل مراحل ساخت «شيخ بهايي».

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com