«اكبرعبدي» با چهره‌اي جديد «همخانه» شد

    «اكبر عبدي» با ظاهري متفاوت، بازي در فيلم «همخانه» را آغاز مي‌كند.
    به گزارش خبرگزاري فارس، «اكبر عبدي» با كامل شدن چهره‌پردازي و طراحي‌لباس متفاوت خود، بازي در فيلم «همخانه» را از فردا در نقش پدر شخصيت اصلي فيلم (مهسا)آغاز مي كند.

    بنا بر اين گزارش، «عليرضا اشكان» امروز براي بازي در يكي از سكانس‌هاي دشوار حسي خود جلوي دوربين رفت.
    فيلمبرداري «همخانه» به صلاحديد «مهرداد فريد» يك روز تعطيل شده بود و در اين فرصت، ضمن بازبيني راش‌هاي اوليه، قسمتي از راف‌كات بخش‌هاي فيلمبرداري شده فيلم، انجام شد.
    عوامل توليد «همخانه» عبارتند از:
    مجري طرح، نويسنده و كارگردان: مهرداد فريد،‌ تهيه كننده: مسعود جعفري جوزاني،‌ مدير فيلمبرداري: بايرام فضلي، صدابردار: بابك اخوان، مدير توليد: فتح الله جعفري جوزاني، دستيار اول و برنامه ريز: علي تهراني، دستياران كارگردان: علي مردانه و شهرام كرمعلي،
    جانشين توليد: علي اصلاني، طراح صحنه و لباس: سارا سميعي، طراح چهره پردازي: محسن ملكي،‌ منشي صحنه: فهيمه كرمي.
    بازيگران (به ترتيب حروف الفبا): عليرضا اشكان، بهنوش بختياري، مريم بوباني، بيتا سحر خيز، اكبر عبدي، شهرزاد كمال‌زاده، سميه لرستاني، علي مردانه. محصول: پندار فيلم، جوزان فيلم و مركز گسترش سينماي مستند و تجربي.
    در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: «مهسا» دانشجوي ترم آخر شهرستاني است كه به خاطر نمره نياوردن در يك درس، ناچار است يك ترم ديگر در تهران بماند. اما او كه تا كنون براي اقامت در تهران با چند تن از دانشجويان هم دوره اي خود هم اتاق بوده، با فارغ التحصيل شدن آنها مجبور است به فكر جايي ديگر براي اقامت باشد. اما مگر پيدا كردن جايي مطمئن در دل غولي مثل تهران، براي دختري تنها و شهرستاني، به اين سادگي است؟

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com