بروفه به وكالت دعوت شد

    زيبا بروفه اين روزها در سريال تلويزيوني «پول كثيف» دچار مشكل شده و كارش به پليس و دادگاه كشيده شده است. شايد جالب باشد كه بدانيد اين بازيگر مدتي قبل ايفاي نقش در فيلمي تلويزيوني به نام «دعوت» را به پايان برد. فيلمي كه در آن بروفه نقش يك وكيل زن را ايفا كرده كه فردي خيّر و مهربان است.

    
    ماجراي فيلم «دعوت» از جايي آغاز مي‌شود كه يك وكيل زن جوان به نام الهام از دانشگاه فارغ‌التحصيل مي‌شود. او در سن و سال جواني توانسته با حضور در چند دادگاه به موفقيت خوبي دست پيدا كند. همين مسئله سبب مي‌شود تا يكي از اساتيد دانشگاهي وي، او را براي كار در يك شركت ساختماني به عنوان وكيل معرفي كند. الهام وارد اين شركت مي‌شود اما صاحب شركت از او تقاضايي دارد كه الهام نمي‌پذيرد. او از وي مي‌خواهد تا با سندسازي زميني را كه متعلق به يك پيرزن است به نفع شركت تصاحب كند. اين زمين خانه پيرزن است و علاوه بر او چند دختر شهرستاني دانشجو نيز در آن زندگي مي‌كنند، اما اين مسئله مانعي بر سر راه ساخت يك مجتمع مسكوني بزرگ توسط شركت است.
    
     اين فيلم به كارگرداني داريوش منتظري در مركز سيما فيلم ساخته مي‌شود. سيروس كهوري‌نژاد در اين فيلم نقش يك وكيل به اسم ناصري را ايفا مي‌كند. او وكيلي است كه هنوز هم روحيات شهرستاني خود را حفظ كرده و سالم مانده است.
    
     ثريا قاسمي در نقش يك پيرزن به نام ملك‌شاد بازيگر ديگري است كه خانه خود را به محلي براي زندگي دانشجويان تبديل كرده و حالا با صاحبان آن شركت ساختماني كشمكش دارد. بهمن دان هم مدير شركت ساختماني است. حسين خاني‌بيك، حشمت آرميده، حبيب ثامنيه، سپيده ذاكري، زهره صفوي، منافي‌زاده و... هم ديگر بازيگران فيلم هستند. محمدرضا تقي‌زاده تهيه‌كننده فيلم است.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com