اولين نقش جدي رضا عطاران

     هشتاد و پنج درصد فيلمبرداري فيلم «نشاني» به كارگرداني فريدون حسن پور و با بازي متفاوت «رضا عطاران» در نقشي جدي پايان يافته است.

    
     به گزارش فارس، گروه فيلمبرداري اين فيلم همچنان در لاهيجان و اطراف اين شهر به كار خود ادامه مي‌دهند و تا ده روز ديگر فيلمبرداري اين فيلم به پايان خواهد رسيد.
    
    بنابراين گزارش، رضا عطاران در اين فيلم با ايفاي نقش «دايي‌رضا» يكي از متفاوت‌ترين نقش‌هاي خود را بازي مي‌كند كه به عنوان نخستين نقش جدي كارنامه سينمايي او ، چالش‌برانگيز خواهد شد.
    
    خبر جديد ديگر اين كه، مهدي حسيني‌و‌ند به‌زودي تدوين فيلم «نشاني» را آغاز خواهد كرد.
    اين فيلم تاكنون در تهران، رشت، بندرانزلي، ديلمان و لاهيجان فيلمبرداري شده و فيلمبرداري «نشاني» تا پايان كار در لاهيجان ادامه خواهد يافت.
    
    «نشاني» كه به كارگرداني فريدون حسن‌پور و تهيه‌كنندگي محمدمهدي دادگو در مركز سيما فيلم ساخته مي شود، داستان زندگي علي پسر نوجواني است كه به دنبال گرفتن حق خود از دايي‌اش، سفر دشواري را آغاز مي‌كند و با عواقبي كه اين سفر براي وي به دنبال دارد، تعبيرش از زندگي را دستخوش تغيير مي‌كند.
    
    بالاتر از آسمان، وقتي همه خواب بودند، مزرعه آفتابگردان، دارا و ندار و تعطيلات تابستاني ساخته‌هاي قبلي حسن‌پور بودند و اين فيلم ششمين فيلم حسن‌پور محسوب مي‌شود.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com