«آزيتا حاجيان» به بازيگران مجموعه «فتانه» پيوست

    آزيتا حاجيان به بازيگران مجموعه تلويزيوني «فتانه» پيوست اما همچنان بازيگر نقش «فتانه» در اين مجموعه برگزيده نشده است.

    به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، مجموعه تلويزيوني «فتانه» در حال حاضر مراحل پيش توليد خود را مي گذراند و به كارگرداني «جواد اردكاني» ساخته خواهد شد.
    بنابر اين گزارش، تا به حال حضور جمشيد شاه‌محمدي، مجيد مشيري، آزيتا حاجيان، حميرا رياضي، عسگر قدس و فرزاد حاتميان در اين مجموعه قطعي شده است و عوامل از بين كانديداها در حال انتخاب بازيگر نقش اصلي داستان يعني فتانه هستند.
    «فتانه» از مضموني حول محور انرژي هسته‌اي برخوردار است و در خلاصه داستان آن آمده است: در آستانه سفر بازرسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، يك شبكه جاسوسي وابسته به بيگانگان مي‌كوشد، ضمن نفوذ به يكي از مراكز تحقيقات هسته‌اي ايران، با انتقال آلودگي اتمي دلايل كافي به منظور متهم نمودن ايران به خروج از مسير صلح‌آميز هسته‌اي را در اختيار بازرسان آژانس قرار دهد. جاسوسان دشمن با فريب برخي عناصر خودي موفق به نفوذ مي‌شوند و...
    عوامل سازنده اين سريال كه تاكنون قطعي شدند عبارتند از:
    نويسنده و كارگردان: جواد اردكاني،تهيه‌كننده: حميد آخوندي،عليرضا جلالي، مدير توليد: شهرام دانشپور،برنامه‌ريز: شيرين خشايي،مدير تصويربرداري: فرشاد گل سفيدي، مدير صدابرداري: مسعود دادگري،دستيار كارگردان: عليرضا نجف زاده،طراح صحنه و لباس: آيدين ظريف،روابط عمومي و هماهنگي: فرشته طالب‌زاده.
    مجموعه تلويزيوني «فتانه» در 20قسمت 45 دقيقه‌اي براي پخش از شبكه دو سيما ساخته خواهد شد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com