مدیری و تهرانی در دایره زنگی


    سیدجمال ساداتیان درباره "دايره زنگي" گفت: "پروژه سینمایی "دایره زنگی" نخستین تجربه همکاری مدیری و هدیه تهرانی با یکدیگر است و این دو بازیگر ایفاگر متفاوت ترین نقش های خود در نخستین تجربه سینمایی پریسا بخت آور خواهند بود."

    وی در ادامه افزود: "کنار هم قرار دادن دو بازیگر مثل مدیری و تهرانی در وهله اول آسان نیست، اما نقش آنها به گونه ای است که موجب می شود این همکاری نتیجه ای بسیار دلچسب برای گروه به ارمغان بیاورد.
    
    تمام برنامه‌ريزي‌هاي ما براي توليد فيلم «دايره زنگي» به‌گونه‌اي انجام شده كه از 15 شهريور، فيلمبرداري فيلم آغاز شود.
    وي همچنين گفت: علاوه بر مهران مديري و هديه تهراني كه ايفاگر نقش‌هاي مهمي هستند، نقش‌هاي اصلي اين فيلم را دو بازيگر جوان ايفا مي‌كنند كه هنوز انتخاب نشده‌اند.
    
    ساداتيان افزود: البته قرار بود «گلشيفته فراهاني» در اين فيلم بازي كند كه به علت سفر او به خارج از كشور، بازي وي در «دايره زنگي» منتفي شد.
    
    خلاصه ايي از داستان دايره زنگي :«تهران- جمعه؛ محمد و شيرين تنها تا بعدازظهر فرصت دارند هزينه صافكاري ماشين تصادفي را كه سوار آن هستند تامين كنند، شيرين جرات ندارد ماشين پدر را كه يواشكي از خانه بيرون آورده و با آن تصادف كرده، با آن وضع به خانه برگرداند. آنها راهي خانه‌اي در شمال شهر مي‌شوند تا با كاري كه انجام مي‌دهند، پول موردنياز را تامين كنند...».
    
    تهیه‌کننده فیلم سینمایی "دایره زنگی" در پایان از حسین جعفریان به عنوان مدیر فیلمبرداری این فیلم نام برد و «اصغر فرهادي» در «دايره زنگي» علاوه بر نگارش فيلمنامه، به عنوان مشاور كارگردان با همسرش «پريسا بخت‌آور» که مجموعه‌هاي موفقی را پیش از حضور در عرصه سینما همچون "یادداشت های کودکی"، "پشت کنکوری ها" و "من یک مستاجرم" را ساخته است همکاري مي کند.
    كليه لوكيشن‌هاي «دايره زنگي» در تهران قرار دارد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com