کنسرت شجریان لغو نمی شود


  
    ديروز در خبرها داشتيم که کنسرت محمدرضا شجریان به علت ممانعت اداره اماکن نیروی انتظامی تهران بزرگ احتمالا برگزار نمی شود و طبق دستور مقامات ارشد اداره مذکور ورود به تالار بزرگ کشور برای عوامل اجرایی کنسرت استاد شجریان ممنوع شده است.

    حمیدرضا نوربخش نيز درباره این موضوع گفته بود : اداره اماکن با ارسال نامه ای به تالار وزارت کشور دستور داده است تا از ورود تجهیزات کنسرت، ازجمله وسایل صدابرداری و دکور ممانعت به عمل بیاید و این در حالی است که ما کمتر از 30ساعت به شروع کنسرت داریم و تا کنون هیچ کاری انجام نشده است.
    
    مدیرعامل خانه موسیقی ایران با اشاره به اینکه مجوز این برنامه قبلا از سوی وزارت ارشاد صادر شده وهماهنگی های لازم برای اجرای این کنسرت از طرق قانونی طی شده است عدم همکاری اداره اماکن را برای برگزار نشدن این کنسرت غیرمسئولانه خواند.
    
    اما گويا در پی مذاکره دفتر وزیر ارشاد با مسئولان نیروی انتظامی اين مشکل برطرف شده و به احتمال زیاد کنسرت گروه آوا به خوانندگی محمدرضا شجریان امشب در تالار بزرگ کشور برگزار می شود.
     مدیر برنامه کنسرت استاد شجریان با اعلام این خبر گفت : با توجه به مذاکراتی که با مسئولان مربوط انجام شده است مسئله پیش آمده در حال حل و فصل است و امید می رود کنسرت در ساعت مقرر انجام شود.
    
    نوربخش در پاسخ به این سوال که آیا این تاخیر به وجود آمده دراجرای برنامه ها خللی ایجاد کرده است یا نه گفت : متاسفانه ما در این فرصت باقیمانده نمی توانیم به ساخت دکور کنسرت بپردازیم و اگر کنسرت برگزار شود به احتمال زیاد در شب اول و حتی شب دوم ،کنسرت بدون دکور اجرا می شود.
    
    حمیدرضانوربخش توضیحات بیشتر درخصوص مبالغ در خواستی اداره اماکن ومفاد توافقات انجام شده با نیروی انتظامی را به بعد از اجرای کنسرت موکول کرد.
    
     گفتنی کلیه 19هزاربلیت شش شب این برنامه به فروش رفته و امشب بیش از سه هزار نفر برای شرکت در کنسرت به تالار بزرگ کشور مراجعه می کنند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com