با كارگرداني رضا ايرانمنش تله فيلم «خانه ويران اورامان» ساخته مي‌شود


    
    
    
     تله فيلم «خانه ويران اورامان» به كارگرداني «رضا ايرانمنش» ساخته مي‌شود.

    رضا ايرانمنش در گفت وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: تله فيلم «خانه ويران اورامان» به حاشيه‌هاي جنگ و بعد از جنگ مي‌پردازد و فعلا در مراحل پيش توليد هستيم.
    وي افزود: اين تله فيلم كه تمام لوكيشن‌هايش در شهر تهران است اواخر مردادماه كليد خواهد خورد و فعلا در مرحله انتخاب بازيگران هستيم.
    ايرانمنش در ادامه گفت: فيلم تلويزيوني«خانه ويران اورامان» در مورد جنگ و خاطرات جنگ است و داستان زني را به تصوير مي كشد كه در سالهاي جنگ از ايران مي رود و حال كه سال‌ها از آن تاريخ گذشته دوباره به تهران بر مي‌گردد و با جريانات و زندگي تازه‌اي روبرو مي شود.
    رضا ايرانمنش تله فيلم «فراموشي» را هم در نوبت پخش از شبكه تهران سيما دارد.اين تله فيلم كه محمدحسين لطيفي كارگردان فيلم سينمايي «روز سوم» به عنوان مشاور كارگردان آن را همراهي كرده است روايتگر داستان مرد كارخانه‌داري بنام بهرام خالصي است كه از طرف كارمندانش مورد سوء قصد قرار گرفته و جان سالم به در مي‌برد اما دچار فراموشي مي‌شود.پس از اين اتفاق، فردي به نام ماهان هاتف با بازي محمد مختاري كه خود را دوست بهرام خالصي معرفي مي‌كند، تمام تلاش خود را به كار مي‌گيرد تا گذشته را براي او يادآوري كند و كمكش مي‌كند حافظه از دست رفته‌اش را به دست آورد.
    اين يادآوري‌هاي مجدد باعث مي‌شود او خطاهاي گذشته‌اش را هم به ياد بياورد و در نهايت به تزكيه نفس برسد.
    فيلمنامه اين تله فيلم را كه قرار است در هفته اوقاف در خردادماه از شبكه تهران پخش شود سيد سعيد رحماني نوشته و ايرانمنش آن را بازنويسي كرده است.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com