فيلمبرداري "خاك آشنا" بهمن‌فرمان‌آرا به‌تهران رسيد


    فيلمبرداري "خاك‌آشنا" بهمن فرمان آرا در كردستان به پايان رسيد و گروه براي ادامه‌ي فيلمبرداري به تهران آمدند.

    به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اين كارگردان سينما كه به همراه عوامل جديدترين ساخته‌ي سينمايي‌اش طي هفته‌ي گذشته فيلمبرداري بخشهايي از اين فيلم را در كردستان به پايان رساند، براي فيلمبرداري بخشهاي باقي‌مانده‌ راهي تهران شدند. رضا كيانيان، بابك حميديان، مريم بوباني، بيتا فرهي، رويا نونهالي، نيكو خردمند، هدايت هاشمي و رعنا آزادي‌فر در اين فيلم به ايفا نقش مي‌پردازند.
    در خلاصه‌ي داستان فيلم‌نامه‌ي "خاك و آشنا" آمده است: در "خاك آشنا" نامدار‌ (رضا كيانيان) نقاش و هنرمندي است كه در گريز از هياهوي مركز به روستايي در كردستان پناه برده و سال‌ها است به خلق آثار خود مشغول است. ورود خواهرزاده جوان او به محيط روستا در كنار وقايعي كه در محيط روستا رخ مي‌دهد، باعث تغييري شگرف در زندگي نامدار مي‌شود و او را وا مي‌دارد كه در شيوه زندگي خود بازنگري كند.
    اين كارگردان چندي قبل در مراسم بزرگداشت‌اش در دانشگاه هنرهاي زيبا گفته بود: از آنجا كه جوان‌ها فيلترها و غرض ورزي‌هاي كمتري دارند، صداقت را به خوبي درك مي‌كنند و يكي از شانس‌هاي بزرگ زندگي من اين است كه دوستان جوان زيادي دارم و مي‌توانم به خوبي با آنها ارتباط برقرار كنم و در فيلم بعدي‌ام كه درباره‌ جوانان و زندگي به آنها نشان مي‌دهم كه چگونه از خاك اين كشور استفاده كنند، چون امروز درگير نسلي هستيم كه بيشتر دروگر هستند تا اينكه دانه بكارند.
    به گزارش ايسنا، فرمان آرا كه خود تهيه‌ي فيلم را برعهده دارد در اين فيلم از همكاري محمود كلاري به عنوان مدير فيلمبرداري، عباس گنجوي: تدوين‌گر، احمد پژمان: آهنگساز، مهرداد ميركياني: طراح چهره‌پردازي و فرهاد ويلكيجي: طراح صحنه و لباس، مانفرد اسماعيلي: برنامه‌ريز و دستيار اول كارگردان محمدرضانجفي: مدير توليد و فضل‌الله يوسف‌پور: سرمايه‌گذار بهره برده است.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com