ماهايا پطروسيان:گرايش تهيه‌كننده‌ها،به ساخت فيلم كمدي است


    
    
    
    ماهايا پطروسيان از معدود بازيگران زن سينماي ايران است كه به‌خاطر قابليت‌ها و جنس بازي‌اش مي‌تواند يكي از بهترين انتخاب‌ها براي بازي در فيلم‌هاي كمدي باشد.

    البته تجربه نشان داده كه پطروسيان هر وقت در قالب نقشي جدي قرار گرفته هم موفق بوده. او اين روزها مشغول بازي در فيلم «مصاحبه» به كارگرداني بهرام كاظمي است و پس از پايان فيلمبرداري اين فيلم مقابل دوربين ابراهيم وحيدزاده در «تاكسي نارنجي» مي‌رود. اين‌طور كه به‌نظر مي‌رسد، پطروسيان را امسال هم در نقش‌هاي كمدي و فيلم‌هاي سرگرم‌كننده خواهيم ديد.
    ***
    مدتي است كه بيشتر در كارهاي طنز بازي مي‌كنيد و اين روزها هم گويا در كاري با همين حال و هوا مشغول نقش‌آفريني هستيد...
    «مصاحبه» يك طنز خاص است كه در آن مسائل و موضوعات اجتماعي هم در كنار فضاي طنز فيلم مورد توجه قرار گرفته است.
    اين دومين همكاري شما با بهرام كاظمي محسوب مي‌شود، البته در فيلمي با فضايي متفاوت نسبت به كار قبلي.
    بله، پيش از اين در «از صميم قلب» با بهرام كاظمي همكاري داشتم كه آن فيلم فضايي جدي داشت اما در «مصاحبه» هم نوع كار متفاوت است و مطمئنا همكاري قبلي ما باعث شكل‌گيري كار جديد شده است.
    براي سومين بار با رامبد جوان همبازي شده‌ايد. اين همكاري چطور است؟
    پيش از اين در «كمكم كن» و «زن بدلي» با رامبد جوان همبازي بودم و خوشبختانه نتيجه همكاري‌مان از نظر من رضايتبخش بوده است كه اميدوارم اين اتفاق در مورد «مصاحبه» هم بيفتد.
    مدتي است كه به‌صورت مداوم در كارهاي كمدي بازي مي‌كنيد. دليل اين انتخاب چيست؟
    سينماي ايران چند سالي است كه به سمت و سوي كارهاي طنز پيش رفته است و حدود نيمي از كل فيلم‌هايي كه در طول سال توليد مي‌شود، فضايي طنز دارد، در اين شرايط بازيگراني هم كه با كارهاي كمدي بيگانه هستند، در فيلم‌هاي طنز بازي مي‌كنند و حضور من به‌عنوان بازيگري كه به‌نوعي در كارهاي كمدي امتحان پس داده، در اين نوع فيلم‌ها چندان دور از انتظار نيست.
    تمايل نداريد در كارهاي جدي هم بازي داشته باشيد؟
    من بازيگري را با حضور در فيلم‌هاي جدي آغاز كرده‌ام. الان هم بسيار مايلم در فيلم‌هايي با حال و هواي جدي حضور پيدا كنم، مطمئنا اگر فيلمنامه خوبي در فضاي جدي پيشنهاد شود، حتماً آن را مي‌پذيرم.
    البته مثل اينكه قرارداد بازي در فيلم كمدي ديگري را هم امضا كرده‌ايد؟
    بله، در «تاكسي نارنجي» به كارگرداني ابراهيم وحيدزاده هم بازي خواهم كرد كه فعلاً كار در مرحله پيش‌توليد است. نوع كمدي اين فيلم و چهره و گريم من در آن بسيار متفاوت از باقي كارهايم خواهد بود.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com