ستاره ايي ديگر از ايران


    
    
    
    روزي كه مي رفت، هيچ گاه فكر نمي كرد به يك بازيكن مورد توجه در ليگ اسپانيا تبديل شود، نامش جواد و نام خانوادگي اش نكونام… جواد نكونام….
    سايت اينترنتي يوفا، بازيكن ايراني تيم اوساسونا را به عنوان يكي از بازيكنان تيم شگفتي سازان(عوامل تحول) اين فصل
ليگ اسپانيا (لاليگا) در رقابت هاي جام يوفا، در فصل 7-2006 انتخاب كرد. نكونام اولين ايراني حاضر درليگ طاقت فرساي اسپانيا است كه در مدت حضور خود توانست توجهات را به خود جلب كند، او در اسپانيا هم مثل تيم ملي ايران پاس هاي زيبايي براي يارانش فراهم كرد تا جايي كه آنها موفق به گلزني شدند.
    نكونام با اوساسونا توانست تا مرحله نيمه نهايي جام باشگاه هاي اروپا (يوفا) راه يابد، اما بد شانسي آنها باعث شد كه آنها به فينال بازي ها نرسند.
    نكونام بازيكني است كه از سال ها پيش، فوتبال را در تيم هاي پايه اي پاس شروع و مراحل ترقي را پله پله طي كرد، او حالا در اسپانيا خواهان هم دارد و تيم هاي پرطرفداري دوست دارند اين بازيكن ايراني را به خدمت بگيرند.
    
    جواد نكونام در مصاحبه با مهر گفت : این خبر را از طریق یکی از دوستانم شنیدم و از این موضوع بسیار خوشحالم.
    نکونام ادامه داد : من نماینده فوتبال ایران در اسپانیا هستم و حال که به این افتخار بزرگ دست یافته ام آنرا متعلق به همه ایرانیان می دانم و امیدوارم بتوانم با عملکردم در فوتبال اروپا همچنان نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورم باشم.
    هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد : هرچه من در اروپا موفق تر باشم راه برای حضور و فعالیت سایر بازیکنان ایرانی بازتر خواهد شد و در نهایت این اتفاق منجر به پیشرفت فوتبال ایران خواهد شد.
    وی افزود : درطول فصل گذشته زحمات بسیاری را متحمل شدم که البته در این بین اعتقاد سیگاندا هم درپیشرفتم تاثیر بسیار زیادی داشت زیرا پس ازیک مصدومیت شدید مجددا به من اعتماد کرد و مرا درترکیب اصلی تیم قرارداد.
    جواد نکونام در پایان گفت: تمام بازیکنان تیم اوساسونا در این فصل برای موفقیت تیم در مسابقات لالیگا و جام یوفا زحمت کشیدند و این افتخار حاصل تلاش همه آنهاست.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com