مصاحبه با بازیگر نقش افسر مین جانگو بازيگرجواهري درقصر

 

کلاهم مرا اذیت میکرد!

 

جی جین هی ، بازیگر و مدل کره ای که به زبان انگلیسی نیز تسلط دارد در 24 ژوئن 1973 در کره ی جنوبی به دنیا آمد. نام مستعار او رعد و برق است و دارای کمربند مشکی ورزش رزمی هاپکیدو است. وی لیسانس طراحی داخلی سبک فلزات از کالج میانجوگی را دارد. او متاهل است و سال 2004 با نامزدش لی سو یون ازدواج کرد. وی با جان وو کارگردان اکشن کار هنگ کنگ و هالیوود دوستی صمیمانه ای دارد. او که 71 کیلو وزن دارد ، 12 فیلم و سریال در کارنامه کاری اش ثبت شده و به ورزشهای بسکتبال ، موج سواری ، پاراگلایدر و رزمی علاقه بسیاری دارد.

بازیگر معروف کره جنوبی که به خاطر نقشهای اصلی اش در درامهای مختلف تلویزیونی کره شناخته شد ، سریال هایی مانند «ماجراهای خانم کیم در پول درآوردن میلیونی» ، «نامه عاشقانه» ، «روز بهاری» و صد البته سریال تحسین برانگیز «جواهری در قصر». البته اولین سریال محبوب و معروف او «چهار خواهر» نام داشت که در آن با پارک چای ریم همبازی بود.

وی که در مجموعه جواهری در قصر نقش افسر مین جانگو را ایفا میکند درباره بازی در این سریال و همچنین مسائل دیگر گفت و گوهایی انجام داده که ما حاصل آن را در زیر میخوانیم:

 

* به نظرت کدام صحنه از این مجموعه را مردم فراموش نخواهند کرد؟

- راستش لحظه های به یادماندنی سریال خیلی زیاد است ولی در یکی از قسمتها که یانگوم عشق مین جانگو را میپذیرد ، به نظرم یکی از خاطره انگیزترین صحنه هاست.

* این اواخر یک فیلم هم داشتی؟

- بله ، اسمش «شاید عشق باشد» است ، اما نتوانست علاقه مندان زیادی را به خودش جلب کند.

* و جواهری در قصر؟

- خیلی عالی است ، همه ی ما که در آن حضور داشتیم بسیار از این کار لذت برده و در ضمن استفاده کردیم. من در سفرهایی که برای مصاحبه های مطبوعاتی این سریال به تایوان ، هنگ کنک و چین داشتم فهمیدم که چه کار بزرگی انجام داده ام.

* وقتی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی سریال شرکت کردی چه عکس العملی نشان دادی؟

- (میخندد) آنقدر هیجان زده و خوشحال بودم که پشت میکروفون همراه با شادی مردم جیغ میکشیدم!

* به نظر پسر شیطانی می آیی!

- بچه که بودم دوست داشتم روی دستهایم راه بروم و کل مسیرها را اینگونه طی کنم. الان سربه زیر و آرام

 شده ام! البته گمان میکنم!(میخندد)

* بهترین خاطره ات از جواهری در قصر چیست؟

- وقتی که برای اولین کنفرانس جدی به چین رفته بودیم خبرنگاران بسیاری از یازده کشور جهان برایم دست زدند و آن موقع آنقدر مغرور شدم که نزدیک بود از خوشحالی سکته کنم. من آن همه شور و حال را فراموش نمی کنم. از همه مردم بابت توجهشان به کار ممنونم.

* حرف عجیبی هم به تو زدند؟

- تا دلتان بخواهد! اما همه متفق القول بودند که من از آنچه در تلویزیون نشان میداد ، لاغرتر هستم. این هم برایم جالب بود. واقعا تماشاگران چه دقت زیادی دارند.

* از زمان فیلم برداری شکایتی نداری؟

- نه ، هیچ اتفاق خاصی که بتواند مرا به هم بریزد وجود نداشت ، اما یک بار بازیگر نقش محافظ یانگوم به صورتم زد و ناخودآگاه ابرویم پاره شد ، اما هرچه بود تمام شد و رفت.

* به نظرت جذابیت یک مرد کره ای در چیست؟

- البته من خودم هیچ کاریزمای این چنینی ندارم ، اما باید بگویم که مردان کره ای به طور ذاتی همه جذاب هستند. گذشته از آن که خوش تیپ هستند ، خصوصیات فردی خاصی هم دارند.

* برای همین نامزدی ات طولانی شد؟

- (میخندد) درست است که من و لی سو 6 سال نامزد بودیم اما این برای شناخت قطعی لازم بود.

* به نظرت جذابیت کره فقط در مردانش است؟

- اتفاقا من معتقدم که تمام جذابیت کره در مکانهای زیبایش است. من خودم به شخصه معبد «لای سو» را در فصل پاییز دوست دارم.

حدود 600 متر از جاده ی آن را درختان بلند پوشانده است. فکر نمیکنم هیچ کجای جهان این همه زیبایی را یکجا داشته باشد.

* درباره همبازی شدن با لی یونگ ئه بیشتر توضیح بده.

- بسیار خوشحالم که در کنار این بازیگر برجسته کره ایفای نقش کردم و مردم چهره ی مرا همواره در کنار او به خاطر می آورند.

* در طول فیلمبرداری از مشکل خاصی رنج میبردی ، به عنوان مثال از از کلاه یا لباسی که به تن میکردی؟

- در ابتدای کار از کلاهی که بر سر میکردم بسیار ناراحت بودم به این خاطر که بندهای این کلاه محکم به زیر چانه ام بسته میشد و این موضوع مرا ناراحت میکرد ، اما با تغییری مه عوامل گریم به وجود آورند ، این موضوع حل شد و دیگر مشکلی نداشتم.

* در این سریال میبینم که یک افسر حکومتی بسیار جدی نسبت به یک بانوی دربار علاقه مند میشود. چگونه توانستی جدیت و مهرورزی ات را با هم تلفیق کنی؟!

- کارگردان و دیگر بازیگران به خصوص لی یونگ مرا در این کار کمک کردند. بازی لی یونگ هم به گونه ای بود که بسیار راحت و طبق برنامه ی کارگردان توانستم از عهده ی این کار برآیم.

* در این سریال هیچ وقت از طنز و شوخی بهره ای در کار شما وجود نداشت ، چرا؟

- همانطور که قبلا خودتان هم گفتید ، نقش من یک نقش جدی بود و نمی توانستم خارج از این رفتار کنم. حتی گاها که شوخی هایی با من میشد ، کاملا جدی پاسخ میدادم و این دقیقا خواسته ی کارگردان بود.

* در زندگی خصوصیتان چقدر جدی هستید؟

- نه آنقدر جدی هستم و نه آنقدر بذله گو که حوصله ی همسرم را سر ببرم ، سعی میکنم در رفتارم میانه روی کنم.

* نظر همسرتان راجع به این سریال چیست؟

- خوشحال است و چندین بار این سریال را دیده است.

 

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com