نقاب پشت نقاب


    
    
    
    مثل اينكه حواشي فيلم نقاب تمامي ندارد، سال 83 زمانيكه فيلم جلوي دوربين رفت، مشكل ابتدايي سرعنوان اين فيلم بود كه از پوكر، شطرنج به نقاب رسيد، پس از آن به حذف قسمت هايي از داستان فيلم، سه سال توقيف، بعد از اكران،
قاچاق در روزهاي ابتدايي اكران، البته تغيير كارگردان و مشكلات اينچنيني را هم فراموش نكنيد، حالا هم وزارت ارشاد از اكران چنين اثري اظهار تاسف و پشيماني مي نمايد. واقعا سه سال، زمان كمي است براي ارزيابي يك اثر؟!
    روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با انتشار بيانيه‌اي از اقشار مختلف مردم كشورمان به خاطر اكران فيلم سينمائي «نقاب» عذر خواهي كرد.
    به گزارش روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، در اين بيانيه با اشاره به ساخت فيلم ياد شده در دوره گذشته، صدور مجوز نمايش اين فيلم در دوره حاضر را محصول غفلت برخي از دست اندركاران اين حوزه دانست.
    در بيانيه مذكور با اظهار تاسف از اينكه نمايش فيلم ياد شده با عث جريحه‌دار شدن عواطف و احساسات بسياري از خانواده‌ها و مردم مسلمان و با غيرت كشورمان شده آمده است: به واسطه اعتماد صادقانه‌اي كه نسبت به تهيه كننده اين فيلم وجود داشته قرار بوده بخش‌هايي از اين فيلم حذف شود كه متاسفانه اين اتفاق نيفتاده است.
    بر اساس اين بيانيه تهيه‌كننده متخلف بوده و با كساني كه در صدور اين مجوز نقش داشته‌اند به طور جدي و قاطع برخورد خواهد شد.
    در ادامه اين بيانيه حركت در عرصه فرهنگ و هنر به ويژه سينما بر مبناي سياست هاي نظام ، ملت و دولت تعريف و تاكيد شده و آمده است: مسير سياست ها و خط مشي هاي سينما در دوره حاضر بر مبناي سينماي ملي و ديني بوده و معاونت امور سينمايي و سمعي وبصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در راستاي تحقق آرمان هاي متعالي اين هنر به درستي حركت مي كند.
    در اين بيانيه از غفلت صورت گرفته در صدور مجوز اين فيلم از مردم شريف ايران عذر خواهي و اظهار اميدواري شده است عرصه فرهنگ و هنر هرگز شاهد اتفاقات ناخوشايندي از اين دست كه موجبات تالم و تاثر روحي ملت شريف و آزاده ايران را فراهم مي آورد نباشد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com