خانواده بكام و دردسرهاي جديد زندگي آمريكايي


    «ب‌ام‌و» غول‌پيكر تيره‌رنگ در بزرگراه در حركت است. ستاره جنجالي فوتبال پشت فرمان به جاده خيره مي‌شود.
    «ديويد بكام» عينك آفتابي طلايي‌رنگ خود را بالاي پيشاني‌ مي‌برد تا جاده را بهتر ببيند. او به اصرار همسرش ويكتوريا يك سيستم قوي و پيشرفته الكترونيكي ويژه هدايت و جهت‌يابي ماهواره‌اي روي اتومبيل خود نصب كرده است كه در مسير طولاني تا محل تمرين تيم «لس‌آنجلس گالاكسي» گم نشود!

    اصرار «ويكتوريا بكام» براي اين بود كه شوهرش جهت حضور در زمين اختصاصي تمرين تيم «گالاكسي» در «كارسون» بايد روزي دو تا سه ساعت (بنا بر شدت ترافيك) رانندگي كند. «ويكتوريا» كه از حالا و قبل از انتقال رسمي «ديويد» به تيم فوتبال «لس‌آنجلس» در گردش و خريدهاي مكرر خود، با جاده‌ها و خيابان‌هاي تو در توي شهر و حومه آشنا شده، معتقد است حومه لس‌آنجلس يك محدوده خطرناك رانندگي و احتمال گم شدن در آن بسيار زياد است. اين زوج جنجالي اكنون خانه 22 ميليون دلاري خود را تزئين كرده و آماده زندگي در آن هستند. اين خانه ويلايي 1223 متر مربعي با شش اتاق خواب و نه سرويس بهداشتي و حمام، بسيار مدرن، نورگير و پر از پنجره است كه به گفته بكام براي اقامت خانواده پنج نفره او و پذيرايي از اقوامي كه از انگليس به ديدن آنها مي‌آيند به اندازه كافي بزرگ و مناسب است.
    موفقيت اخير بكام در رئال مادريد و شهرتي كه موجب خيزش دوباره او و ناچاري «استيو‌مك لارن» مربي انگليس براي دعوت مجدد اين ستاره به تيم ملي شد، محبوبيت آنها را در آمريكا و به ويژه نزد «آلكس لالاس» مدير تيم «گالاكسي» افزايش داد.
    با اين حال زندگي زوج بكام در آمريكا بيشتر حاشيه خانوادگي دارد تا مسائل ورزشي و اخبار فوتبال و ترقي اخير «ديويد» در عرصه ملي و باشگاهي، از جنبه منفي آن در لس‌آنجلس مطرح است! نكته منفي مربوط به اختلاف ويكتوريا بكام و شوهرش به خاطر بازگشت او به تيم ملي و در نتيجه حضور طولاني در انگليس، تمرينات، بازي‌ها و سفرهاي تيم و دوري بيشتر از خانواده ساكن لس‌آنجلس است. آنها به شدت در اين مورد اختلاف دارند و نكته جالب‌تر نيز ضرر مالي سنگين (حدود صد ميليون دلار) است كه به خاطر تغيير در قراردادهاي تبليغاتي و اقامت جداگانه بكام در انگليس نصيب خانواده مي‌شود.
    ديويد بكام نيز در مصاحبه‌اي راديويي كه اخيرا در آمريكا پخش شد به اين نكته اشاره كرد و گفت: «ويكتوريا اصولا مدير اقتصادي خانواده و بسيار حساس و مراقب هزينه‌ها و امور مالي است.» او مي‌گويد كه همسرش معمولا تصميم نهايي را مي‌گيرد و اعلام مي‌كند اين خريد خوب است يا مي‌تواني فلان هزينه را بپردازي!
    ستاره فوتبال انگليس گفت: حتي در رستوران، ويكتوريا فهرست غذا و نوشيدني را به دقت كنترل مي‌كند و مثلا مي‌‌گويد اين خيلي گران است و بايد سفارش چيز ارزان‌تري را بدهي و من براي راحتي او به دروغ مي‌گويم عزيزم اين فقط سي دلار است در حالي كه خيلي گران‌تر است!
    ويكتوريا حتي در مورد يك اصلاح سر جنجالي شوهرش كه گفته مي شد ديويد براي آن پنج هزار پوند پرداخته،‌ مدت‌ها با او جر و بحث‌ داشت تا اين‌كه شوهرش ادعا كرد طرف سرش را مجاني اصلاح كرده است!
    حاشيه خانوادگي بكام اين روزها با مسئله تكراري كاهش وزن همسرش نيز همراه است كه به خانمي با سايز صفر شهرت يافته است!
    ويكتوريا بكام اخيرا مشكل ديگري درباره ترس از رانندگي و ترافيك، گم شدن در جاده و مقررات آمريكايي پيدا كرده و توسط دو پليس موتورسوار بازداشت شده است. او كه هنگام خروج از مركز خريد نزديك بورلي هيلز با كاديلاي «اسكالاد» مشكي خود توسط پليس متوقف شد، انبوه خبرنگاران را به آن‌جا جذب كرد. ويكتوريا براي تكميل مراحل دريافت گواهينامه رسمي آمريكايي خود همچنان در رفت و آمد به مركز پليس سانتامونيكاست و حتي قرار است يك دوره ويژه براي آشنايي با مقررات رانندگي آمريكا ببيند.
    
    منبع: سايه روشن

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com