سي سال با معتمد آريا


    
    
    
    سامان مقدم از فيلم‌سازان جواني است كه فيلم‌هاي او در نمايش عمومي هميشه با استقبال مواجه شده است. از سوي ديگر ساخته‌هاي او با استقبال منتقدان نيز مواجه شده و اين مساله موفقيت كمي در سينماي ايران نيست.

    مقدم مدتي قبل ساخت فيلم تازه خود با نام « صد سال به اين سال‌ها» را به پايان برد. اين فيلم اين روزها مراحل تدوين خود را سپري مي‌كند و به زودي آماده نمايش خواهد شد.
    در فيلم تازه سيروس مقدم بازيگران مختلفي ايفاي نقش مي‌كنند كه از ميان آنها مي‌توان به:
    فاطمه معتمدآريا، پرويز پرستويي، رضا كيانيان، نگار جواهريان، علي قربان‌زاده، بهاره افشاري، كاميار شايان آزاد و... اشاره كرد.
    داستان اين فيلم هم زندگي يك زن به نام ايران را به تصوير مي‌كشد. نقش اين زن را هم فاطمه معتمد آريا ايفاء مي‌كند.
    بد نيست بدانيد اين فيلم داستاني خطي و ساده دارد و طي سي سال زندگي اين زن به تصوير كشيده مي‌شود. داستان هم از سال 1354 از بندر انزلي آغاز مي‌شود و تا سال 84 ادامه مي‌يابد. در اين سال‌ها زندگي اين خانواده دچار فراز و نشيب‌هاي مختلفي مي‌شود. در مقطعي خانواده سرپرست خود را از دست مي‌دهد و زن به همراه فرزندش راهي شهر ديگري مي‌شوند و در مقطعي دوست خانوادگي خود را پيدا مي‌كنند. بد نيست بدانيد نقش اين دوست خانوادگي را پرويز پرستويي ايفاء مي‌كند.
    جالب است بدانيد قرار بود مهناز افشار و هانيه توسلي هم در اين فيلم حضور داشته باشند كه اين مساله ميسر نشد. اين فيلم در موسسه هدايت فيلم تهيه شده و محمود كلاري نيز به عنوان مدير فيلم‌برداري با اين پروژه همكاري داشته است.
    
    
    عكس: علي نيك رفتار

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com