"چارخونه" پشت در ماند


    
    
    
     پخش مجموعه نود شبي «چارخونه» به كارگرداني «سروش صحت» از هفته آينده آغاز مي‌شود. اين مجموعه که قرار بود از دوشنبه 4 تير ماه به روي آنتن برود با يک هفته تاخير پخش خواهد شد.

    
    حميد مهين‌دوست مدير توليد مجموعه «چارخونه» گفت: تا به حال كار حدود 10 قسمت از مجموعه «چارخونه» به پايان رسيده و پخش اين مجموعه از روز شنبه 9تيرماه آغاز خواهد شد.
    
    به گزارش فارس وي در ادامه افزود: فيلمبرداري اين مجموعه با حضور بازيگراني چون حميد لولايي، مريم امير جلالي، فلامك جنيدي، بهنوش بختياري، رضا شفيعي جم، اصغر حيدري، محمد شيري و اردلان شجاع كاوه در حال انجام است.
    
    وي افزود: مجموعه نود قسمتي «چارخونه» در آپارتماني چهار طبقه كه لوكيشن اصلي اين مجموعه به شمار مي‌رود، فيلمبرداري مي‌شود و داستانهاي آن كه توسط «سروش صحت»‌ نوشته شده درباره خانواده‌اي است كه در اين آپارتمان زندگي مي‌كنند و هربار درگير ماجرايي تازه مي‌شوند و اين ماجراها در قالب طنز به تصوير كشيده مي‌شود.
    
    وي در ادامه گفت: همزمان با آغاز پخش مجموعه كار فيلمبرداري ساير قسمت‌ها، ادامه خواهد داشت و با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده با كمبود وقت مواجه نخواهيم شد.
    
    ساير عوامل مجموعه «چارخونه» عبارتند از: تهيه كننده:محسن چگيني، صدابردار:عليرضا نوروزيان، طراح چهره‌پردازي و مدير توليد: حميد مهين‌دوست، برنامه‌ريز:‌ پوپك مظفري و طراح صحنه‌ و لباس: آيلا شيخ اوغلي.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com