رويارويي علي دايي با منچستر!


    
    
    
    خداحافظي علي دايي از فوتبال نه تنها براي فوتبال دوستان بلكه براي همه مردم ما سوژه‌اي بود كه ساعت‌ها مهماني‌ها را گرم مي‌كرد... آقاي گل پس از ثبت افتخاري ديگر نه از فوتبال ملي كه از سايپا و تنها از مقام بازيكن كنار رفت، او نمي‌خواست با سلام و صلوات بدرقه شود و معتقد بود نيازي به بازي خداحافظي ندارد اما اين روزها خبرهايي مبني بر حضور منچستر يونايتد در ورزشگاه آزادي منتشر مي‌شود...

    مهرداد هاشمي – مديرعامل باشگاه سايپا – در اين رابطه مي‌گويد:
    بايد در اين خصوص با خود علي دايي بيشتر صحبت كنيم ولي در نظر داريم براي يك بازي خداحافظي باشكوه كه شان او حفظ شود از يك تيم مطرح اروپايي دعوت نماييم.
    منچستر تيم مورد نظر شماست:
    هاشمي: منچستر هم يكي از تيم‌هايي است كه در ليست ما قرار دارد.
    پس خبرها را تاييد مي‌كنيد؟
    هاشمي: هنوز هيچ صحبتي در اين رابطه نشده، فقط اين تيم در ليست ما قرار دارد ولي با مسئولان اين تيم هيچ قراري گذاشته نشده است، يا منچستر يونايتد يا هر تيم مطرح اروپايي.
    خود علي دايي مربي – بازيكن فصل گذشته سايپا مي‌‌گويد:
    بعد از مسابقات جام‌جهاني 2006، آلمان تصميم به خداحافظي از فوتبال را به عنوان بازيكن داشتم كه به دليل بروز برخي مسايلي اين اجازه به من داده نشد، شايد اين خواست خدا بود كه من امتحان ديگري شوم و بمانم تا برخي نتوانند سابقه 13 ساله مرا در تيم ملي خراب كنند. وي با بيان اين‌كه تصميم به خداحافظي بعد از ديدار با تيم مس كرمان را از قبل گرفته بود، افزود: مردم ما همه چيز را مي‌فهمند و خدا را شكر مي‌كنم كه اين موفقيت نصيب من شد كه با قهرماني از فوتبال خداحافظي كنم.
    وي درباره علت اعلام نكردن اين خداحافظي از قبل گفت: دوست داشتم به دور از حاشيه با فوتبال خداحافظي كنم. اگر اين موضوع را پيش از پايان مسابقه اعلام مي‌كردم، حرف و حديث‌هايي پيش مي‌آمد.
    دارنده عنوان بيشترين گل زده ملي جهان گفت: تيم سايپا پس از يك سال فشار و تمرين خوب توانست نتايج زحمات خودش را بگيرد. چون بچه‌هاي ما در اين فصل خيلي خوب كار كردندو ما تقريبا بيش از بيست هفته درصدر جدول بوديم و پس از يك افت، دوباره خودمان را به صدر جدول بازگردانده و قهرماني را كسب كرديم.
    
    نيلوفر اخلاقي

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com