برترین فیلم‌های هفته آخر اردیبهشت ماه تلویزیون  


بینوایان (شبکه سه)، بازمانده (شبکه پنج)، علف‌های هرز ( شبکه یک) و کودک مزاحم ( شبکه پنج ) برترین فیلم‌های سینمایی هفته چهارم اردیبهشت از دید مخاطبان شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر، با پخش 18 فیلم سینمایی درهفته چهارم اردیبهشت از شبکه‌های مختلف تلویزیونی، مرکز تحقیقات صدا و سیما کار ارزیابی و نظرسنجی ازمخاطبان را انجام داد.
بر مبنای این گزارش "بینوایان" (شبکه سه)، "بازمانده" (شبکه پنج)، "علف های هرز" ( شبکه یک) و "کودک مزاحم" (شبکه پنج) برترین فیلم های سینمای هفته چهارم اردیبهشت از نظر مخاطبان بودند. بنا به این گزارش آمده سریال های روزانه "پزشک دهکده" و "سلام" پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی در هفته چهارم ادریبهشت بوده‌اند.
سیف‌الله داد سال 1373 فیلم سینمایی "بازمانده" را بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش جلو دوربین برد. داستان فیلم سال 1948 در شهر حیفا می‌گذرد. دکتر سعید به همراه همسر و نوزادشان در این شهر زندگی می‌کنند.

او حین بمبگذاری در یک قطار، همسایه و همبازی یهودی دوران کودکی خود را می بیند و این آغاز دردسرهای خانواده دکتر است. شمعون با تهدید از سعید می‌خواهد شهر را ترک کند اما ...
در این فیلم سلما مصری، بسام کوسا، جمال سلیمان، جیانا عید، صباح برکات، علاء کوکش، هانی سعدی، فیلد اسمور و ... به ایفای نقش پرداختند. زمان این فیلم 120 دقیقه است.

فیلم "علف‌های هرز" را قدرت‌اله صلح میرزایی سال 1377 بر مبنای فیلمنامه‌ای از مهدی احمدی جلو دوربین برد. داستان این فیلم درباره یک باند بمبگذار بین‌المللی است که توطئه‌ای بزرگ طراحی کرده اند. آنها تصمیم می گیرند هنگام ورود هیئت‌های کشورهای مختلف به اصفهان با انفجار یک بمب ایران را به عنوان کشوری تروریستی معرفی کنند...

در این فیلم 90 دقیقه‌ای امین حیایی، محمد بانکی، مهشید افشارزاده، محمود اردلان، نرگس خطیبی، مراد یوسفی، میترا اویسی و سپیده عبدی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی "کودک مزاحم" محصول کشور فرانسه است. داستان این فیلم درباره مادر و پسری کوچک است که در حادثه رانندگی دچار سانحه می‌شوند. مادر دچار ضربه مغزی شده و به حالت اغما می‌رود، اما پسر که عقب‌مانده ذهنی است سالم می‌ماند. مردی به نام پل در جاده با این تصادف روبرو می‌شود. او پس از انتقال مجروحان به بیمارستان به علت سطحی بودن زخم‌های کودک و نداشتن سرپرست، کودک را به خانه می‌برد و...

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com