سريال «نقشي بر زندگي» به زودي كليد مي‌خورد


    
    
     تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «نقشي بر زندگي» به كارگرداني «علي عبدالعلي‌زاده» براي پخش در ماه رمضان به زودي آغاز مي‌شود.

    به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، مجموعه تلويزيوني «نقشي بر زندگي» داستاني اجتماعي در قالب طنز را روايت مي‌كند و به تهيه كنندگي «بهروز مفيد» ساخته خواهد شد.
    بنابر اين گزارش، اين مجموعه تلويزويني براي پخش از شبكه سوم سيما ساخته خواهد شد و بازيگراني چون رضا بابك، مهتاج نجومي، برزو ارجمند، آناهيتاهمتي، ابوالفضل پورعرب، رامتين خداپناهي، روشنك عجميان، مهران رجبي، محمود بهرامي و علي صادقي در آن بازي مي كنند.
    مجموعه تلويزيوني «نقشي بر زندگي» در 30 قسمت 30 دقيقه‌اي توليد خواهد شد و داستان شخصي به نام افشاري را روايت مي كند كه بازنشسته و معتمد محل است، او مردي دست و دلباز و خير است كه به بهانه هاي گوناگون به ديگران كمك مي‌كند، به همين دليل مردم محل براي حل مشكلات ريز و درشت خود به او پناه مي‌برند كه باعث به وجود آمدن حوادث گوناگوني مي‌شود تا اينكه يكباره پول هنگفتي به خانواده افشاري مي‌رسد. در ابتدا همه چيز خوب و عالي است اما آرام آرام، آرامش از دست مي رود و ماجرا شكل ديگري به خود مي‌گيرد...
    فيلمنامه اين سريال را «نيوشا صدر» مي نويسد و «سعيد آقاخاني» آن را بازنويسي مي‌كند.سريال اكنون در مرحله پيش توليد است و تمام لوكيشن ها نيز در تهران خواهد بود.
    ساير عوامل اين پروژه عبارتند از:فرشاد ارج ،برنامه ريز و دستيار كارگردان، شاهين باباپور، انتخاب بازيگر،حسين عالي نژاد،طراح صحنه و لباس، آرمين اسماعيلي، طراح چهره پردازي، هوشنگ غفوري، مدير تصويربرداري، بهروز عابديني، صدابردار و سپيده كامراني،روابط عمومي.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com