حميد لولايي:از بازي در «اگه ميتوني منو بگير» راضي هستم


    
    
    
     حميد لولايي گفت: فيلم «اگه ميتوني منو بگير» را در كنار مردم ديدم و به نظرم فيلم خوب و موفقي از كار درآمده و از بازي خود در اين فيلم راضي هستم.

     حميد لولايي در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس گفت: بازي من در فيلم «اگه ميتوني منو بگير» به يكي دوسال پيش برمي‌گردد و ديروز كه فيلم را براي اولين بار و در كنار مخاطبان ديدم، به نظرم فيلم خوب و موفقي از كار درآمده و از بازي خود در اين فيلم راضي هستم.
    وي افزود: شاهد احمدلو، كارگردان پرانرژي، خوش ذوق و البته مودبي است كه به نظرم كارش را بلد است و فيلم‌هاي كوتاهش در داخل و خارج از كشور موفقيت‌هايي داشته‌اند. او در عرصه سينماي حرفه‌اي هم موفق نشان داده و اميدوارم فيلم دوم او هم مثل كار اولش با استقبال مردم روبه‌رو شود.
    وي كه براي نخستين ساخته بلند شاهد احمدلو (چند مي‌گيري گريه كني؟) برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل مرد از جشنواره بيست و چهارم فيلم فجر شده بود، در مورد احتمال موفقيت فيلم دوم اين فيلمساز در صورت شركت در جشنواره، گفت: «اگه ميتوني منو بگير» در حال حاضر اكران شده و اگر دست‌اندركاران فيلم مي‌خواستند مي‌توانستند فيلم را در جشنواره سال گذشته اكران كنند، اما در كل فكر مي‌كنم فيلم «چند مي‌گيري گريه كني؟» فيلم خاص‌تري بود و شايد اگر «اگه ميتوني منو بگير» در جشنواره شركت مي‌كرد، موفقيت فيلم قبلي احمدلو را به دنبال نداشت.
    حميد لولايي همچنين به خبرنگار سينمايي فارس گفت: اين روزها در كنار مريم اميرجلالي، اردلان شجاع كاوه، محمد شيري، فلامك جنيدي،بهنوش بختياري رضا شفيعي‌جم و... مشغول بازي در سريال نود شبي چارخونه (سروش صحت) هستم كه قرار است از اول تير به روي آنتن شبكه سوم سيما برود.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com