«مسلم آقاجان‌زاده» تهيه‌كننده:
    عمو پورنگ و اميرمحمد با يك شخصيت كامپيوتري به خانه‌ها مي‌آيند


    
    
    
    برنامه عمو پورنگ در فصل تابستان همراه با تغيير و تحولاتي متناسب با اين فصل پخش خواهد شد.

    تغيير دكور برنامه، اجراي سرودهاي شاد، آيتم‌هاي نمايشي، مسابقات كامپيوتري و حضور شخصيتي جديد در كنار عموپورنگ و اميرمحمد كه قطعا برنامه را با جذابيت‌هاي خاصي همراه خواهد كرد.
    برنامه‌هاي تابستاني عموپورنگ چه حال و هوايي خواهد داشت؟
    با تغيير دكور برنامه در فضايي شادتر و زيباتر در خدمت بچه‌هاي عزيز خواهيم بود. اجراي سرودهاي شاد و جديد، آيتم‌هاي نمايشي و مسابقات كامپيوتري متنوع از ديگر تغييرات مناسبتي برنامه است.
    در آيتم‌هاي نمايشي چه موضوعاتي را مطرح خواهيد كرد؟
    در قالب نمايش مهارت‌هاي زندگي را آموزش خواهيم داد. در نظر داريم با استفاده از تخصص افرادي كه در حوزه روانشناسي كودك فعالند مباحثي چون اعتماد به نفس، آداب غذا خوردن، راه‌هاي موفقيت و ... را در سرشاخه‌هاي ريزتر مورد توجه قرار دهيم.
    در بخش نويسندگي از حضور كدام يك از هنرمندان بهره برده‌ايد؟
    خانم‌ها فريبا پاكروان، رودابه حمزه‌اي و شكوه قاسم‌نيا از هنرمنداني هستند كه در بخش نويسندگي متن، نمايش و اشعار با ما همكاري دارند.
    در ايام تابستان شخصيت جديدي به برنامه اضافه خواهد شد؟
    تصميم داريم براساس فضا و موضوع برنامه از حضور بازيگران مهمان و شخصيت‌هاي نمايشي دعوت كنيم. همچنين يك شخصيت كامپيوتري به جمع عموپورنگ و اميرمحمد اضافه خواهد شد كه در حوزه برنامه‌هاي كودك اولين تجربه در ايران محسوب مي‌شود.
    براي فصل تابستان تصميم نداريد از فضاهاي خارجي استفاده كنيد؟
    قطعا متناسب با مناسبت‌هاي مختلف فصل تابستان تغييراتي هم در فضاي برنامه ايجاد خواهيم كرد. به عنوان مثال همزمان با جشنواره توليدات استاني صدا و سيما اجراي دو برنامه زنده را در شهرهاي ساري و محمودآباد خواهيم داشت. همچنين در جشن بزرگي كه به منظور قدرداني از همياران پليس در سالن حجاب اجرا خواهد شد نيز حضور خواهيم يافت.
    بچه‌ها از چه طريقي‌ مي‌توانند با برنامه ارتباط برقرار كنند؟
    سايت amoo.ir به منظور ارتباط بيشتر و راحت‌تر مخاطبان برنامه راه‌اندازي شده است. هر ماه حدود صدهزار نامه به برنامه ارسال مي‌شود كه جالب است بدانيد تعدادي از نامه‌ها از طريق دفتر رياست جمهوري و سفرهاي استاني رئيس‌جمهور به دستمان رسيده است. پاسخگويي به حجم عظيم نامه‌ها كار مشكلي است و عزيزاني كه علاقه‌مند ارتباط با برنامه هستند مي‌توانند از طريق ايميل و سايت برنامه با ما در تماس باشند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com