قلعه‌نوعي‌:
    نظر هیستفلد درباره کریمی مثبت بود


    
    
     سرمربي تيم‌ملي فوتبال ايران در طول سفر اروپايي خودش راهي مونيخ شد و به نظر مي‌رسد مهم‌ترين بخش سفر خودش را در اين شهر سپري كرده است‌.

    امير قلعه‌نوعي به حضور در مونيخ‌، تماشاي تمرينات بايرن و همچنين جلسه يك ساعته با سرمربي موفق و صاحبنام تيم بايرن اشاره كرد‌. قلعه‌نوعي در اين جلسه پيرامون وضعيت كريمي و همچنين برنامه‌هاي آماده سازي تيم‌ملي با اوتمار هیستفلد گفت و گو كرده است‌.
    سرمربي تيم‌ملي ايران اظهار داشت‌: من در طول سفري كه به مونيخ داشتم دو بار از نزديك شاهد تمرينات بايرن بودم و در حاشيه همين تمرينات يك ساعت با اوتمار هیستفلد گفت و گو كردم‌. در اين جلسه مشترك ابتدا پيرامون علي كريمي صحبت كرديم كه هیستفلد تأكيد كرد از وضعيت او و عملكرد اين بازيكن كاملاً راضي بوده است‌. همچنين قرار شد در پايان بازي‌هاي بوندس ليگا كريمي براي همراهي تيم‌ملي اردوي بايرن را‌ترك كند در حالي كه اين باشگاه چند بازي دوستانه برگزار خواهد كرد و كريمي در اين مسابقات بايرن را همراهي نمي‌كند‌.
    قلعه‌نوعي اضافه كرد‌: در جلسه با سرمربي بايرن بحث تيم‌ملي هم مطرح شد‌. من در مورد برنامه‌هاي آماده سازي تيم‌ملي و حضور در جام ملت‌هاي آسيا با ايشان صحبت كردم و در اين خصوص به تبادل نظر پرداختيم‌.
    وي به وضعيت كريمي در مونيخ اشاره كرد و اظهار داشت‌: من فكر نمي‌كنم كه كريمي در اينجا ضعيف كار كرده چون به طور كلي بايرن در اين فصل ضعيف‌ترين نمايش را داشته است‌. بازيكنان بزرگي مثل فان بويتن و ماكاي در اين فصل ناكام بوده‌اند و بايرن نمايش ضعيفي داشته است اما در مورد وضعيت آمادگي جسماني و تست‌هاي فني كريمي نظر هیستفلد هم مثبت بود و او هم تأكيد كرد كه‌هافبك ايراني تيمش در شرايط خوبي به سر مي‌برد‌.
    سرمربي تيم‌ملي گفت‌: من براي تماشاي بازي رضايي راهي ايتاليا خواهم شد‌. در سفر به آلمان بازي شاپورزاده را هم ديدم‌. البته او در اين مسابقه كم بازي كرد اما حتماً آينده روشني دارد چون بازيكني كه در اين سطح بازي مي‌كند قطعاً قابليت‌هاي فراواني دارد‌.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com