براي اجراي نمايشي از زندگي خصوصي شرلوك هلمز
    ثـريا قـاسمي پس از مدت‌ها به راديـو بازگشت


    
    
    
    «هيولاي درياچه قو» عنوان نمايش راديويي سه قسمتي و اقتباسي از فيلمنامه زندگي خصوصي شرلوك هلمز است. هيولاي درياچه قو به كارگرداني ميكائيل شهرستاني از 18 تا 20 ارديبهشت ماه پخش مي‌شود.

    به گزارش سرويس راديو ايسنا، مجيد نظري‌نسب نويسندگي و مرضيه رشيدبيگي سردبيري اين نمايش راديويي را براي شبكه جوان بر عهده دارند. داستان «هيولاي درياچه قو» ماجراي معمايي و پليسي دارد و زمان آن به جنگ جهاني اول برمي‌گردد كه آلمان و انگليس پنهان از هم به پروژه ساخت زيردريايي مشغول هستند و همه فكر مي‌كنند هيولايي در آن درياچه وجود دارد و شرلوك هلمز وارد مي‌شود.
    رشيدبيگي با بيان اين مطلب كه نمايش راديويي «هيولاي درياچه قو»اجراي خوبي دارد و در تهيه و فضاي كاري موفق بوده است گفت: در اين نمايش ميكائيل شهرستاني در نقش شرلوك هلمز و احمد آقالو در نقش دكتر واتسون و ثريا قاسمي در نقش صاحبخانه شرلوك هلمز به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
    وي درباره حضور ثريا قاسمي در اين تئاتر راديويي اظهار كرد: ثريا قاسمي پس ازمدت‌ها به دعوت شهرستاني‌ كار را قبول كرده است و از آن جايي كه ايشان كارشان را با راديو شروع كردند علاقه خاصي به آن دارند و اغلب اگر نقش مناسب باشد آن را قبول مي‌كنند و معمولا هر نقشي را نمي‌پذيرند.
    گفتني است، نمايش جوان هر شب ساعت 23 و 30 دقيقه پخش مي‌شود.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com