قريبيان:
    فيلمي پائين‌تر از «چشمهايش» نخواهم ساخت


    
    
     فرامرز قريبيان بازيگر و كارگردان سينما گفت: به طور جدي تصميم گرفته‌ام چهارمين فيلم بلندم از «چشمهايش» بدتر نباشد و اين دغدغه اصلي من در زمينه كارگرداني است.

    فرامرز قريبيان در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس گفت: دوست دارم بارديگر فيلم بسازم اما اين كار بستگي به شرايط دارد.
    وي ادامه داد: مدت‌هاست به دنبال فيلمنامه خوبي مي‌گردم تا بر اساس آن، چهارمين فيلم بلند خود را جلوي دوربين ببرم و روي انتخاب فيلمنامه فيلم بعدي‌ خود خيلي حساس و دقيق هستم، چون به طور جدي تصميم گرفته‌ام كه اين فيلم، اگر به خوبي «چشمهايش» نباشد، از آن بدتر هم نباشد و اين مسئله اصلي من است.
    قريبيان افزود: از طرفي نمي‌خواهم مستقيما براي تهيه كننده كار كنم، چون مي‌دانم كه شايد تهيه‌كننده بخواهد تغييراتي در كار بدهد و بر اين اساس، ترجيح مي‌دهم كه خودم به عنوان سرمايه‌گذار يا تهيه كننده، فيلم را بسازم.
    كارگردان فيلم‌هاي جدال در تاسوكي، قانون و چشمهايش، تأكيد كرد: البته اگر بخواهم كاري انجام دهم قطعا با مشاركت جوزان فيلم خواهد بود اما چون مسعود جعفري جوزاني مشغول ساخت سريال «در چشم باد» است، ايشان هم نمي‌تواند درزمينه سرمايه گذاري يا نوشتن فيلمنامه كمكي به من بكنند.
    قريبيان در پايان درباره فعاليت‌هاي بازيگري خود به فارس گفت: چند پيشنهاد براي بازي در فيلم هايي به من شده است كه فعلا مشغول بررسي آنها هستم و هنوز هيچكدام را قبول نكرده‌ام.
    «كارناوال مرگ»(رضا اعظميان) و «رئيس»(مسعود كيميايي) از جمله آخرين فيلم‌هاي فرامرز قريبيان است كه فيلم «رئيس» قرار است تا يكي دو ماه آينده در سينماها به اكران عمومي درآيد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com